image/png;;;326576.png

Responsabilitate

Credem că a fi o companie de succes înseamnă mai mult decât comercializarea de produse de înaltă calitate. Programul nostru de Responsabilitate Socială Corporativă se bazează pe trei piloni: oameni, produse, performanță.

Mai multe informații sunt disponibile în Raportul European de Responsabilitate Socială Corporativă (limba engleză) care poate fi descărcat aici: http://news.amway.de/corporate-responsibility/european-cr-report-2014/

  • image/jpeg;;;1.jpgOameni
  • image/pjpeg;;;photo 4.2.jpgProduse
  • image/jpeg;;;3.jpgPerformanţă

Oameni

image/png;;;36558.png

Oameni

Oamenii sunt bunul nostru cel mai de preţ. Succesul afacerii noastre se datorează angajaţilor şi Întreprinzătorilor Amway, pe care îi sprijinim din toată inima, ajutându-i să îşi atingă adevăratul potenţial.
Pentru Întreprinzătorii Amway oferim traininguri gratuite care îi ajută să îşi dezvolte abilităţile necesare realizării unui viitor mai bun. Oportunitatea noastră de afaceri este disponibilă pentru toată lumea, toţi au aceleaşi şanse şi drepturi şi lucrăm împreună ca parteneri corecţi şi de încredere.

La Amway credem că antreprenoriatul deschide calea către noi oportunități și emancipare individuală. De peste 50 de ani lucrăm alături de Întreprinzătorii Amway, promovând astfel spiritul antreprenorial la nivelul societății, în special în rândurile generației 50+, pentru a valorifica aptitudinile, cunoștințele și experiența acestei categorii de vârstă. Obiectivul nostru este de înțelege mai bine atitudinile și nevoile acestui grup demografic, cu scopul de a contribui la creșterea vizibilității și importanței conceptului de antreprenoriat pentru generația 50+.

Angajaţii noştri se bucură de posibilitatea de a lucra într-un mediu în care promovăm diversitatea, standardele înalte de sănătate şi siguranţă, şi le oferim beneficii şi oportunităţi de dezvoltare şi training. Şi pentru că filozofia noastră se extinde în afara companiei, campania noastră “AMWAY One by One“ are ca scop îmbunătăţirea vieţilor copiilor defavorizați. Prin intermediul acestei campanii, între anii 2003 şi 2014 au fost ajutaţi în jur de 12 milioane de copii, au fost strânşi 250 milioane de dolari din donaţii pentru cauzele copiilor şi au fost realizate 3,5 milioane de ore de voluntariat.

Produse

image/pjpeg;;;photo 4.1.jpg

Produse

Produsele noastre, experienţa şi oportunitatea ce contribuie la îmbunătăţirea calităţii vieţii vor ajuta la schimbarea lumii prin promovarea importanţei menţinerii unei stări generale optime. Folosim aceste competenţe cheie ale mărcilor noastre puternice pentru a aborda problemele sociale.

Prin Programul “NUTRILITE Power of 5” ne implicăm activ în lupta împotriva malnutriției în rândurile copiilor sub cinci ani prin creșterea gradului de conștientizare asupra acestei probleme și prin acțiuni de colectare de fonduri. Acestea sunt folosite pentru a oferi copiilor afectați NUTRILITE Little Bits, un supliment cu micronutrienți, cu sprijinul partenerului nostru global CARE.

Pentru mai multe detalii, accesați: https://www.amway.ro/marcile-noastre/nutrilite-ro/power-of-5?code=ro

Performanţă

image/png;;;performance.png

Performanță

Obţinem performanţă sustenabilă prin creşterea afacerii noastre ţinând cont de responsabilitatea socială şi îmbunătăţind în acelaşi timp calitatea mediului înconjurător. Amway consideră că activitatea de conştientizare în ceea ce priveşte mediul în care trăim şi contribuţiile pozitive ale fiecărei persoane în parte şi ale comunităţilor (de exemplu: făcând curăţenie în parcuri sau reducând consumul de energie) reprezintă cheia către crearea unui viitor sustenabil.

În fiecare an ne extindem acest angajament cu iniţiative inovatoare şi cu multă grijă pentru păstrarea planetei pentru generaţiile următoare. Lucrăm la reducerea emisiilor de gaze de seră, la reducerea reziduurilor şi a consumului de apă şi vrem să sporim utilizarea surselor de energie regenerabilă în toate filialele noastre.