• image/jpeg;;;1950s.jpgAnii 1950
  • image/jpeg;;;1960s.jpgAnii 1960
  • image/jpeg;;;1970s.jpgAnii 1970
  • image/jpeg;;;1980s.jpgAnii 1980
  • image/jpeg;;;1990s.jpgAnii 1990
  • image/jpeg;;;2000s.jpgAnii 2000
  • image/jpeg;;;mini.jpgAnii 2010

Anii 1950

 


Anii 1950: Se înfiinţează Amway în Ada, Michigan. Cei doi fondatori, Jay Van Andel şi Rich DeVos, au ales numele Amway ca abreviere a cuvintelor "American Way" (Stil american).

   

 

Anul 1959: Amway lansează primul său produs, Detergentul universal lichid organic (Liquid Organic Cleaner) – unul dintre primii detergenţi universali concentraţi biodegradabili din lume. Detergentul universal devine un produs foarte bine vândut, fiind iniţiatorul programelor de protecţie a mediului.

Anii 1960

 


Anii 1960: Filozofia care stă la baza afacerii Amway începe să se extindă pe plan geografic, în ceea ce priveşte vânzările, precum şi oferta de produse.

   

 


1962: În octombrie 1962, Amway deschide primul birou internaţional în London, Ontario, Canada. Acesta este cel de-al doilea dintre cele peste 80 din ţările şi teritoriile în care Amway urma să opereze.

   





1967: Vânzările Amway ating valoarea de 50 milioane USD.

   


1968: Se lansează marca Artistry, cu 11 produse şi 37 nuanţe. Artistry se dezvoltă, urmând să devină una dintre primele cinci cele mai vândute mărci premium de produse de îngrijire a tenului din lume*.

*Source: Euromonitor International Limited; www.euromonitor.com/amway-claims

Anii 1970

 


Anii 1970: Amway achiziţionează Nutrilite, deschide încă 8 pieţe internaţionale şi îşi extinde sediul central la aproape 100.000 de metri pătraţi.

   

 

1971: Se deschide în Sydney, Australia, primul birou Amway de peste ocean. De ce Australia? Aşa cum menţionează co-fondatorul Amway, Rich DeVos, "era cel mai îndepărtat loc, aşa că am spus, ei bine, dacă va funcţiona atât de departe, atunci probabil că va funcţiona oriunde.” Co-fondatorul Jay Van Andel, inaugurând noul sediu.

   

 



Se inaugurează prima filială Amway din Europa, în Milton Keynes, Buckinghamshire, Marea Britanie.

Anii 1980

 


Anii 1980: Oportunitatea Amway este introdusă în alte 20 de ţări, având o forţă de vânzare de peste un milion de întreprinzători.

   

 


1981: Amway inaugurează hotelul Grand Plaza în oraşul Grand Rapids, Michigan, USA. Acest hotel de patru stele, cu 682 camere, va deveni unul dintre catalizatorii care va duce la dezvoltarea comunităţii din Western Michigan.

   

 



1984: Amway sărbătoreşte cea de-a 25-a aniversare.

Anii 1990

 

Anii 1990: Amway se extinde în alte 33 de pieţe de pe glob, printre care China şi Africa de Sud (prezentată). Prin eforturile concertate ale întreprinzătorilor noştri, ale angajaţilor şi ale partenerilor din întreaga lume, dezvoltarea Amway se va dubla în această perioadă.

1997                

În noiembrie 1997 se deschide filiala Amway din România

Anii 2000

 


Anii 2000: Începutul noului mileniu a însemnat noi parteneriate, noi inovaţii şi noi eforturi pentru a ajuta compania Amway să îşi împlinească viziunea, aceea de a ridica standardul de viaţă al oamenilor.

   

 


2003: Se lansează Campania Amway One by One pentru copii. Aceasta mobilizează resursele întregii comunităţi Amway pentru îmbunătăţirea vieţii copiilor din întreaga lume.

   

 


2006: Nutrilite deschide Centrul pentru o sănătate optimă. Acest centru cu sediul în California reuneşte colaborarea internaţională între experţi dedicaţi sprijinirii oamenilor în vederea obţinerii unei sănătăţi optime.

   

 

Amway Marea Britanie inaugurează Flagship Experience Centre (FEC) în Londra, un spaţiu modern ce îmbină funcţia de showroom cu cea de Centru de training pentru întreprinzătorii europeni.

Anii 2010


2010: Se deschide Centrul Amway, un complex sportiv şi de divertisment din centrul oraşului Orlando, Florida, având o capacitate de 20.000 locuri. Amway Center este căminul echipei de baschet Orlando Magic, membră a Asociaţiei Naţionale de Baschet (NBA).

În Europa, Amway inaugurează noul Business Center regional în Cracovia, Polonia. De aici se asigură servicii de IT şi marketing pentru toate filialele Amway din Europa.