Ne face o deosebită plăcere sa vă anunțăm că am lansat noul Catalog al Produselor, disponibil în format tipărit și digital, dar și versiunile actualizate ale Listelor de Prețuri pentru întreprinzători și clienți.

Ca întotdeauna, Catalogul Produselor reunește gamele noastre pentru Frumusețe, Locuință și Nutriție într-o singură publicație elegantă și ușor de utilizat, pentru ca dumneavoastră să aveți tot ce vă trebuie când vă întâlniți cu clienții. Cu un aspect nou și câteva funcții noi speciale, această ediție recentă este cel mai puternic instrument de vânzări de până acum.

Listele de Prețuri sunt disponibile în format tipărit, precum și online în versiune PDF, putând fi accesate din secțiunea Informații activitate de pe platforma Amway online. 

Ce este nou în Catalogul Produselor ediţia 2016/17?

În gama produselor de machiaj din categoria Frumusețe au fost lansate produse noi precum Luciul de buze Light Up ARTISTRY SIGNATURE COLOR și ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Tuș de ochi rezistent (lichid). În categoria Îngrijire personală ne mândrim să vă prezentăm noul parfum ARTISTRY, Flora Chic. Puteți descoperi aroma pentru prima dată prin testarea unei fâșii-mostră de parfum. Pentru bărbați există noul Gel spumant pentru bărbierit HYMM™, care se lansează de asemenea în septembrie. Formula sa unică utilizează agenți tensioactivi pentru a face barba mai fină pentru un ras perfect.

În categoria Nutriție a fost introdusă o clasificare a portofoliului de produse complet nouă, care vă va ajuta să prezentați mult mai ușor gama întreagă. Aveți la îndemână informații pentru clienții dumneavoastră sub fiecare categorie principală de produse, care acum prezintă la deschidere o scurtă introducere a gamei. Navigarea este și mai ușoară pentru fiecare produs individual, beneficiile și funcțiile cheie fiind accesibile imediat. Urmează în curând noi arome în gama XSTM: XS Power Drink Dragon Fruit Blast și XS Power Drink Mango Passion Blast - nu ratați lansarea!

Avem vești grozave și în categoria pentru Locuință: detergentul lichid concentrat pentru rufe SA8 Delicat a primit recunoașterea Safer Choice! În plus, vom lansa în curând o nouă Carafă de sticlă eSpring™pentru o locuință modernă și elegantă.

Răsfoiți catalogul și reîmprospătați-vă cunoștințele despre birourile și locațiile Amway, dar și despre campaniile noastre pentru copii.

În septembrie vom introduce un aspect complet nou al versiunii digitale a Catalogului Produselor pentru telefoane smartphone și tablete prin intermediul aplicației Amway Kiosk. Noul aspect vă va ajuta să navigați mai rapid și mai ușor prin categorii și să vă concentrați pe promovarea noilor produse.

Din ce în ce mai multe persoane folosesc telefoane de tip smartphone, iar clienții se uită din ce în ce mai mult la conținut dinamic, interactiv, așa că versiunea mobilă a Catalogului de produs va fi cu adevărat utilă. Noul cataglog digital, actualizat complet, este mai ușor de folosit ca niciodată: conține un format de meniu foarte ușor de utilizat, iar funcția „motor de căutare” vă permite să căutați orice produs oricând scriind pur și simplu numele său sau numărul de comandă în câmpul text, care este afișat oricând. 

Ce este nou În Lista de Prețuri?

Listele de prețuri au fost actualizate pentru a reflecta cele mai recente și mai interesante noutăți legate de liniile de produsele din domeniul frumuseții, al nutriției și al îngrijirii locuinței. Conturul de buze rezistent ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ și  Luciul de buze LIGHT UP SIGNATURE COLOR sunt doar câteva dintre noile produse din gama de machiaj. De asemenea, vă oferim informații despre noua Apă de parfum ARTISTRY FLORA CHIC™ și Gelul de bărbierit HYMM din segmentul produselor de îngrijire personală, precum și noile arome XS Power Drink din gama de produse de nutriție. De asemenea, categoriile s-au schimbat în secțiunea Nutriție pentru a oferi o orientare mai ușoară, care să vă permită să găsiți produsele de care aveți nevoie. Acestea sunt doar câteva dintre noutățile pe care le veți găsi în noile liste de prețuri. Pentru septembrie 2016 nu va exista nicio majorare generală de prețuri.  

Fiecare Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA) va primi un exemplar gratuit al Catalogului Produselor și al Listei de prețuri pentru IPA Amway, dacă va plasa o comandă între 7 și 30 septembrie 2016.

 

Product Catalogue and Price List 2016/17

 

We’re delighted to announce the launch of the 2016/17 Amway Product Catalogue, available in print and digital formats and also the updated versions of the ABO and Client Price List.

As always, the Product Catalogue brings together our Beauty, Home and Nutrition ranges in one convenient, stylish publication, so that you have everything you need when meeting with customers. But with a fresh new look and some fabulous new features, this latest edition really is your most powerful sales tool yet.

Price Lists are available in print and as online PDF files that you can find under the Business information section on Amway Online.

What’s new for Product Catalogue 2016/17?

For Colour Cosmetics in the Beauty category, exciting new product launches include ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Light Up Lip Gloss and ARTISTRY SIGNATURE COLOR Long-wearing Liquid Liner. In the Personal Care category, we are proud to bring you our delicate new ARTISTRY fragrance, Flora Chic. For the first time you can discover the aroma by testing a scent strip in the new catalogue. For men there’s the new HYMM™ Foaming Shave Gel, also launching in September. Its unique formula uses surfactants to soften the beard for an easy shave.

In the Nutrition category, a completely new product portfolio classification was introduced to help you present the entire range more easily. Information for your customers is at your fingertips under each main product category, which now opens with a short introduction to the range. Navigation is even easier within each individual product, with listed benefits and key features readily available. Stay tuned for the new flavours in the XSTM range: XS Juiced Power Drink Dragon Fruit Blast and XS Juiced Power Drink Mango Passion Blast make sure you don’t miss out!

There’s also exciting news in the Home category – our SA8TM Delicate Concentrated Liquid Laundry Detergent received a Safer Choice Certification! In addition, we shall soon be launching a new eSpring ™ Glass Carafe for the stylish and modern home.

Browse through the PC and refresh your knowledge about Amway offices and locations, as well as about our campaigns for children.

In September we’ll be introducing a completely new layout of the digital version of the Product Catalogue for smartphones and tablets, via the Amway Kiosk app. The new layout will help you navigate more quickly and easily through the categories, with the focus on promoting new products.

With more and more people using smartphones, customers are increasingly looking at dynamic, interactive content, so the mobile version of the Product Catalogue is a real must-have. Your new and fully updated digital catalogue is more user-friendly than ever before, featuring a super easy-to-use menu format and a search engine function that allows you to find any product at any time simply by typing the product name or order number in the search field that is always on display. 

What’s new for the Price Lists?

Price Lists have been updated to account for the latest and exiting product news within the Home, Beauty and Nutrition lines. ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Longwearing Liquid Liner, SIGNATURE COLOR Light Up Lip Gloss are some of the new products within Beauty.

New ARTISTRY Flora Chic™ Eau de Parfum and HYMM Foaming Shave Gel within Personal Care segment and XS Juiced Power Drink presented within Nutrition category.

Also the categorisation changed within Nutrition section in order to support easier navigation to find the products based on your needs! These are just some of the news you find in the new Price Lists. For September 2016, no general price or effort increase effective.

Every Amway Business Owner (ABO) will receive a complimentary copy of the Product Catalogue and of the ABO Price List if placing an order between 7 and 30 of 2016.