La o analiză a identității vizuale a mărcii NUTRILITE, am fost convinși că schimbarea va genera efecte pozitive!

Totuși, în spatele acestei identități vizuale actualizate, pline de o nouă energie, se află aceleași valori și principii care ne-au ajutat să consolidăm poziția mărcii NUTRILITE ca lider mondial în domeniul vânzărilor de vitamine și suplimente alimentare*.

Ce alte lucruri minunate au rămas neschimbate cu privire la marca NUTRILITE?

Angajament inegalabil față de calitate – în fiecare an, derulăm peste 500.000 de teste de calitate asupra produselor NUTRILITE.

Angajament față de utilizarea fitonutrienților – credem în impactul benefic al nutrienților obținuți din plante, aceștia reprezentând o componentă esențială a produselor NUTRILITE. Extragem fitonutrienții din peste 145 de plante, exact în momentele în care conținutul de fitonutrienți din plantă atinge nivelul maxim.

Agricultura durabilă – ne-am angajat să promovăm practicile agricole durabile, ceea ce înseamnă că nu utilizăm pesticide, iar ingredientele folosite de noi provin din propriile noastre ferme sau din fermele certificate NUTRILITE.

Armonia dintre natură și știință. Îmbinăm admirația și aprecierea față de natură cu un angajament neobosit în direcția găsirii unor soluții optime, bazate pe cercetări științifice, care ne ajută să asigurăm o eficiență maximă și un impact pozitiv al produselor NUTRILITE. 

Ce înseamnă pentru dumneavoastră și pentru afacerea pe care o conduceți această identitate vizuală actualizată a mărcii NUTRILITE?

Pentru clienții existenți, identitatea vizuală actualizată a mărcii vă oferă o temă de discuție excelentă, iar mărcii, îi va conferi o nouă energie și ocazia de a suscita interesul față de noile produse pe care le include.

Pentru clienții sau potențialii clienți care nu folosesc la ora actuală produsele NUTRILITE, această actualizare reprezintă o ocazie minunată de a-i informa cu privire la beneficiile produselor NUTRILITE.

Detalii

Contăm pe susținerea dumneavoastră în ceea ce privește acest proiect nou și interesant. Ca parte a actualizării identității vizuale a mărcii NUTRILITE, am pregătit o serie întreagă de noi materiale promoționale, pe care le puteți tipări și folosi în scopuri de informare și, în special, pentru extinderea afacerii dumneavoastră.

https://www.amway.ro/business-info/library?category=Branded%20support

* Sursa: Euromonitor International Limited. www.euromonitor.com/amway-claims


A new lease of life for NUTRILITE

 

When considering the visual identity of the NUTRILITE brand, we felt that change was definitely good!

When considering the visual identity of the NUTRILITE brand, we felt that change was definitely good. However, beneath this updated, re-energised visual identity are the same values and principles that have helped establish NUTRILITE as the world’s No.1 selling vitamin and dietary supplements brand*.

What else continues to be great about the NUTRILITE brand?

Unrivalled commitment to quality– we conduct over 500,000 quality checks on NUTRILITE products every year.

A commitment to phytonutrients– we believe in the beneficial impact of plant-based nutrients and these are a founding component of NUTRILITE products. We harvest phytonutrients from over 145 plants and do so when phytonutrient content is especially high.

Sustainable farming. We are committed to sustainable farming practices, which means not using pesticides and using ingredients from only our own farms or farms that have been certified by NUTRILITE.

Harmony between nature and science.We combine our appreciation of nature with a relentless commitment to great solutions and science to ensure maximum efficacy and positive impact of NUTRILITE products.

What does the updated visual identity of NUTRILITE mean for you and your business?

For existing customers, the brand’s updated visual identity provides you with a great talking point to start the year with. The updated visual identity gives the brand a new energy and a chance to prompt interest in new products from across the range.

For customers or prospects not currently using NUTRILITE products, this update is a great discussion starter and a fabulous opportunity to open their eyes to the benefits of NUTRILITE products.

Find out more

We’re counting on you to use your influence to support this exciting new development. As part of the update to the visual identity of the NUTRILITE brand, we have prepared a variety of new promotional materials for you to print and use to grow awareness and, more importantly, grow your business.

https://www.amway.co.uk/business-info/library?category=Branded%20support

*Source: Euromonitor International Limited. www.euromonitor.com/amway-claims