O NOUĂ PERSPECTIVĂ ASUPRA ÎNGRIJIRII TENULUI

Ne face o deosebită plăcere să anunțăm demararea unei campanii care are ca scop promovarea unei abordări holistice în privința îngrijirii tenului - un tratament inovator, conceput pe baza colecției de produse ARTISTRY HYDRA-V și a gamei de produse TRUVIVITY by NUTRILITE.

Pregătește-te pentru ziua cea mare – cea de 2 august! Acest parteneriat remarcabil va fi însoțit de o campanie holistică de comunicare, precum și de alte activități interesante. Lansarea inițială va continua cu un material video dinamic, realizat împreună cu o parte dintre întreprinzătorii Amway, care împărtășesc impresiile lor în urma abordării acestei noi perspective asupra îngrijirii tenului cu produsele ARTISTRY HYDRA-V și TRUVIVITY by NUTRILITE, precum și secretele lor în vederea dezvoltării unei afaceri de succes cu ajutorul acestor două game de produse.

Încurajează-ți partenerii de afacere și posibilii clienți să opteze pentru un ritual de îngrijire a tenului cu ajutorul colecțiilor ARTISTRY HYDRA-V și TRUVIVITY by NUTRILITE!

Noi îți oferim sprijinul necesar, prin activitățile de lansare care vor include:

1. Un material video dinamic, înfățișând 6 întreprinzători Amway care relatează impresiile lor în urma abordării acestei noi perspective de îngrijire a tenului

2. O ofertă promoțională pe care nu o poți rata!

În perioada 2 august – 30 septembrie 2016, pentru fiecare achiziție a pachetului de mostre ARTISTRY HYDRA-V, vei primi gratuit pachetul de mostre TRUVIVITY by NUTRILITE.

3. O oportunitate de a-ți motiva clienții să opteze pentru regimul de îngrijire holistică a tenului cu ARTISTRY HYDRA-V și TRUVIVITY by NUTRILITE, prin intermediul diferitelor materiale de comunicare pe care ți le punem la dispoziție

AFLĂ MAI MULTE DESPRE ACESTE GAME DE PRODUSE!

http://www.amway.ro/our-brands/artistry/hydra-v

http://www.amway.ro/our-brands/truvivity 

ÎNGRIJIRE HOLISTICĂ – ATÂT DIN EXTERIOR, CÂT ȘI DIN INTERIOR

Colecția ARTISTRY HYDRA-V hidratează tenul din exterior, în timp ce TRUVIVITY by NUTRILITE hrănește tenul din interior, evidențiindu-i frumusețea captivantă. Optează pentru un ten cu aspect sănătos, urmând ritualul de îngrijire holistică a tenului, cu ajutorul acestor două game de produse!

 

CUM VA AJUTA CAMPANIA ARTISTRY HYDRA-V ȘI TRUVIVITY by NUTRILITE ÎNTREPRINZĂTORII AMWAY?

 

• Această campanie creează o legătură naturală între marca ARTISTRY – de frumusețe și îngrijire a tenului – și suplimentele alimentare NUTRILITE. Ambele mărci sunt cunoscute ca fiind lideri globali* pe piață.

• Abordarea holistică propune utilizarea produselor ARTISTRY HYDRA-V și TRUVIVITY by NUTRILITE, care oferă oportunități excelente de stimulare a vânzărilor dumneavoastră.

• Produsele vor fi apreciate de toate persoanele. Atât femeile cât și bărbații, indiferent de vârstă, pot beneficia de hidratarea suplimentară oferită de aceste produse care susțin sănătatea tenului.

• Produsele de hidratare reprezintă elementul esențial care stă la baza unui ten cu aspect mai sănătos, iar nutricosmeticele sunt o prelungire a segmentelor de piață destinate suplimentelor alimentare și îngrijirii epidermei; acestea se completează în mod natural și reprezintă tendințe aflate într-o creștere exponențială.

*ARTISTRY se numără printre primele cinci mărci premium de produse pentru îngrijirea tenului din lume, ca volum de vânzări. Sursa: Euromonitor International Limited; produse de înfrumuseţare şi îngrijire personală 2015, categoria produse cosmetice premium şi sub-categoria produse premium pentru îngrijirea tenului, valoare globală RSP în 2014.

NUTRILITE este numărul 1 pe plan mondial în vânzarea de vitamine şi suplimente alimentare.: Sursa: Euromonitor International Limited; Vitamine şi suplimente alimentare, nivel mondial, GBN, valoare retail RSP, clasificare procentuală 2014.

http://www.euromonitor.com/amway-claims

DUBLEAZĂ-ȚI REGIMUL DE ÎNGRIJIRE A TENULUI ȘI BENEFICIILE AFACERII!

 

Ajută-ți tenul să capete un aspect mai sănătos, în timp ce îți dublezi beneficiile afacerii prin acumularea unui număr mai mare de VP-uri! 

Gândește-te că suma de bani pe care o vei investi zilnic în sănătatea tenului tău este echivalentă cu prețul general pe care îl plătești pentru o cafea! Tenul tău merită cea mai bună îngrijire!

DUBLEAZĂ-ȚI REGIMUL DE ÎNGRIJIRE A TENULUI, DUBLEAZĂ-ȚI BENEFICIILE AFACERII!


INTRODUCING A NEW APPROACH IN SKINCARE

We’re excited to announce the start of a joint campaign – a new, innovative skincare, holistic treatment built around two powerful market-leading brands: ARTISTRY HYDRA-V™ skincare collection and TRUVIVITY BY NUTRILITETM food supplement.

Get ready for August the 2nd! This great partnership will be accompanied by a holistic communication campaign and exciting activities across all channels.

The initial launch will be followed by dynamic testimonial video from Amway ABOs, who will be sharing their experience of using this new holistic, HYDRA-V & TRUVIVITY skincare approach, but also their own secrets on how to build a successful business with these two great product lines.

We are ready to support you to create a relevant cross-usage habit and cross -selling with ARTISTRY HYDRA-V and TRUVIVITY BY NUTRILITE collections!

Launch support activities will include:

  1. Dynamic testimonial video with 6 ABOs

  2. Sample cards order stuffer promotion: 

Between 2 Aug – 30 Sep, 2016, for each purchase of ARTISTRY HYDRA-V Sampling cards box, you will get 1 TRUVIVITY Sample Card for FREE

  1. Business opportunity including PV and usage per day calculations as a part of the Brand Powerpoint and Leaders letter in order to help you with cross-selling argumentation

OUTSIDE IN AND INSIDE OUT – TRULY HOLISTIC SKINCARE

The ARTISTRY HYDRA-V collection provides hydration from the outside in, while TRUVIVITY BY NUTRILITE works from the inside out, providing the skin with nutrition from within. Used together, the result is holistic skincare and beautiful, hydrated, healthy-looking skin.

 

HOW WILL THE ARTISTRY HYDRA-V SKINCARE LINE AND TRUVIVITY BY NUTRILITE CAMPAIGN HELP ABOs?

 

  • It creates a natural link between the ARTISTRY beauty and skincare brand and NUTRILITE food supplements. Both brands are known as the global leaders*.
  • The holistic approach features the ARTISTRY HYDRA-V and TRUVIVITY by NUTRILITE products, providing great up- and cross-selling opportunities.
  • Universal appeal – women and men of all ages can benefit from additional skin hydration and improved skin health from within.
  • Hydration, as the key requirement for healthy-looking, beautiful skin and Nutricosmetics, as an extension of the skincare and food supplement market segments naturally complement each other and create new high-potential marketing possibilities. 

 

DOUBLE UP YOUR SKINCARE, DOUBLE UP YOUR BUSINESS BENEFITS

Get ready to double up your business benefits and let the holistic ARTISTRY HYDRA-V and TRUVIVITY skincare approach boost your PVs! 

Just think that the amount spent on the daily beauty regimen is as small as the average coffee price! Your skin defiantly worth appropriate care!

LEARN MORE ABOUT THE TWO GREAT BRANDS

http://www.amway.ro/our-brands/artistry/hydra-v

http://www.amway.ro/our-brands/truvivity

*ARTISTRY is among the world’s top five, largest selling premium skincare brands. Source Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2015, Premium Beauty and Personal Care and Premium Skin Care category and subcategory; global 2014 value RSP

NUTRILITE is the world’s No. 1 selling vitamins and dietary supplements brand.: Source Euromonitor International Limited; Vitamins and Dietary Supplements, World, GBN, Retail Value RSP, % breakdown, 2014.

http://www.euromonitor.com/amway-claims

DOUBLE UP YOUR SKINCARE, DOUBLE UP YOUR BUSINESS!