V-am informat de la începutul lunii octombrie că Amway va consolida activitățile tuturor centrelor de contact în cele trei Centre internaționale Amway din Europa: Cracovia, Izmir și Kiev. Centrul  de contact pentru Europa de Est, inclusiv România, este situat în Cracovia, în același sediu  în care se află și experții în produse și afacere care sprijină piețele. Astfel operatorii au acces nemijlocit la resurse și informații, pentru a vă oferi servicii cât mai eficiente.

Această consolidare ne permite să investim într-o tehnologie nouă și modernă pentru a îmbunătăți timpul de răspuns și personalizarea serviciilor. Dacă introduceți numărul de IPA Amway și PIN-ul prin telefon atunci când apelați Amway, apelul dumneavoastră va fi direcționat cu prioritate maximă către un reprezentant al centrului de contact, care va avea automat toate informațiile necesare pentru a vă răspunde la întrebări sau pentru a obține sprijin din partea experților Amway. Vom fi ajutați de cea mai recentă tehnologie prin e-mail pentru a putea răspunde la mesajele dumneavoastră în decurs de 24 de ore în orice zi lucrătoare.

Noile numere de telefon/fax la tarifele locale:

  • Telefon:                                                                           +40 3737 882 32
  • Fax:                                                                                 +40 3737 882 33
  • E-mail:                                                                             inforo@amway.com
  • Program: Luni-Vineri                                                    09:00 - 17:00 

 

Etapele preluarii Contact Center

2 Noiembrie 2016

Timp de răspuns: 24 ore (posibile prelungiri numai pentru investigații suplimentare)

În cazul în care trimiteți mesaje către orderro@amway.com veți primi un mesaj automat ce solicită redirecționarea mesajului către inforo@amway.com.

Utilizați numai:

 

15 Noiembrie 2016

  • Noul număr de telefon: +40 3737 882 32
  • Linii speciale pentru Platine și nivelurile superioare, astfel că nu vor mai fi necesare  numerele de mobil pentru Platine, care vor fi dezactivate.
  • Redirecționarea apelului se va face pe baza numărului Amway + PIN.
  • Apelurile la care nu se introduce numărul Amway și PIN-ul sunt preluate cu prioritate minimă
  • Resetarea parolei amway.ro se va face numai numai online de către fiecare utilizator

 

  

Resetarea parolei / PIN

Conform legislației referitoare la protecția datelor, informațiile cu caracter personal sau datele

care dau acces la aceste informații (precum parola, sau PIN-ul) nu pot fi comunicate telefonic sau prin email.

Site-ul amway.ro vă pune la dispoziție o modalitate foarte simplă de reamintire/resetare a parolei și PIN-ului pe baza numărului dvs. Amway, fără a fi necesar să introduceți parola anterioara sau alte date.  

Pentru a avea acces la aceste funcții este foarte important să aveți validată în baza de date Amway o adresă de e-mail activă și la care să aveți acces direct. Vă recomandăm să vă verificați și actualizați cât mai curând adresa de e-mail pe care o folosiți în relația cu Amway, pentru a vă asigura că puteți beneficia oricând de funcțiile  automate ale site-ului.

Pentru resetarea automată a parolei sau a PIN-ului, dați clic pe meniul Accesare și apoi pe Ai nevoie de ajutor?

 

Pe pagina urmatoare puteți solicita resetarea parolei de acces pe amway .ro, reamintirea identificatorului sau resetarea PIN-ului direct în baza de date Amway:

 

Veți primi un mesaj e-mail cu urmatorul conținut:

 

Pentru a finaliza resetarea PIN-ului sau a parolei, conform solicitării dvs. dați clic pe butonul albastru Vizitează Amway.ro, iar în ecranul urmator introduceți Pin-ul nou si dați clic pe Trimite

În câteva minute sistemul va confirma schimbarea PIN-ului, atât afișând un mesaj de confirmare pe pagina:

…cât şi printr-un mesaj e-mail:

 

 


Krakow Contact Center

 

As a follow up to our information, we would like to provide an update to you on the implementation of our new Contact Center. Please read below about the upcoming changes and the benefits for you.

Amway is consolidating all contact center activities into three existing Amway locations in Europe, Krakow, Izmir and Kiev. In these locations our contact centers will be situated in the same locations as product and business experts supporting our European markets to resolve your enquiries faster. The contact center will operate across all three locations to utilize resources and information as fast as possible to service you.

The consolidation enables us to invest into new and modern technology to improve response times and personalization of services. If you enter your ABO Number and PIN via the telephone when calling Amway, your call will be routed with highest possible priority to a contact center representative in any of our three locations, who will automatically have all the information needed to answer your questions or to gain support from Amway experts. The latest email technology will support us to respond to your emails within 24 hours on all business days.

The new contact details:

  • Phone:                                                                           +40 3737 882 32
  • Fax:                                                                                 +40 3737 882 33
  • E-mail:                                                                             inforo@amway.com
  • Opening Hours: Monday-Friday                                 09:00 - 17:00 

 

Contact Center taking over steps

2 Nvember 2016

Answer time: 24 hours (posibile prolongation only for extra investigation)

If you will send any message to orderro@amway.comyou will receive an auto-reply that will ask you to send your message to inforo@amway.com.

Use only:

 

15 November 2016

  • The new phone number: +40 3737 882 32
  • Special lines for Platinum and up,so Platinum mobil phones will not be necessary, and they will be disbanded
  • Call forwarding will be based on your Amway Number + PIN 
  • Calls without Amway Number and PIN are taken with low priority
  • Password reset for amway.ro will be mad online only by each user