Modificări în preluarea apelurilor telefonice

Începând de anul trecut, odata cu introducerea noii centrale telefonice, apelurile dumneavoastră sunt direcţionate pe două linii principale: una specială pentru Platine şi una pentru informaţii generale. Datorită timpului scurt de răspuns şi prioritizării serviciului telefonic pentru Platine, vă informam ca incepand cu 5 mai 2014numerele de telefon mobil pentru nivelul de Platină şi nivelurile superioare nu vor mai fi disponibile.

Totuşi, pentru situaţii urgente, veţi putea apela Departamentul Relaţii Clienţi la numărul: 0728.282.781, însă vă rugăm să ţineţi cont de faptul că operatorii vor prelua cu prioritate apelurile primite prin centrala telefonică.

Pentru eficientizarea serviciilor puse la dispoziţia Intreprinzătorilor Amway vă reamintim că acest număr de telefon mobil este disponibil numai pentru Platine şi nivelurile superioare.

 

Procedura de apelare a Departamentului Relaţii Clienţi prin centrala telefonică.

Înainte de alegerea liniei (pentru Platine sau pentru informaţii generale)  vi se cere să vă autentificaţi prin introducerea Numărului Amway şi a PIN-ului. Acesta este parola numerică din maxim 5 cifre pe care aţi primit-o la înscriere, aceeaşi pe care aţi folosit-o la prima accesare a paginii personale, sau – pentru cei înscrişi înainte de 2012 – parola pe care o foloseaţi pe ATOS/ATIS.

Fiecare Întreprinzător Amway are alocată în baza noastră de date o astfel de parolă, inclusiv Întreprinzătorii care sunt înscrişi chiar de la deschiderea filialei.

Puteţi solicita reamintirea acestui PIN prin e-mail la inforo@amway.com(pe baza CNP-ului).