Vă informăm că în perioada 10-12 decembrie se va desfăşura un studiu de piaţă comandat de Amway Europa pentru a analiza impactul noilor materiale de afaceri care au fost introduse în martie 2012, o dată cu noile Seturi de Oportunitate şi de Start.

Studiul este operat de compania de cercetare de piaţă 360 insights din Bucureşti. Compania de cercetare de piaţă va selecta aleator participanţii, care vor fi contactaţi telefonic sau prin e-mail pentru a fi invitaţi să participe la discuţii faţă în faţă (durata medie 75 minute)

În lunile decembrie şi ianuarie se va desfăşura şi o cercetare de piaţă online, operată de compania GfK, având drept scop tot evaluarea  impactului noilor materiale de afaceri. Şi pentru acest studiu participanţii vor fi selectaţi aleator, urmând a fi contactaţi prin e-mail pentru a li se solicita completarea unui chestionar online (durata medie 25 minute).

Suntem siguri că veţi aprecia dorinţa noastră de a îmbunătăţi continuu calitatea materialelor de afaceri şi vă mulţumim cu anticipaţie pentru sprijinul acordat acestor studii de piaţă.