Amway Europa dezvoltă în prezent o strategie pentru a spori atractivitatea afacerii Amway pentru tinerii sub 35 de ani. În cadrul acestui proiect se va desfășura o cercetare de piață în unele țări Europene, printre care și România, având drept scop:

•             Să identifice instrumentele necesare pentru a susține tinerii întreprinzători de succes în dezvoltarea afacerii lor și în creșterea ratei de retentie

•             Să identifice cauzele pentru care anumite unități nu se reinnoiesc  

•             Să determine dacă instrumentele de creștere și obstacolele identificate de întreprinzătorii sub 35 de ani sunt specifice pentru acest grup de vârsta sau generale,  prin includerea în studiu a unor întreprinzători cu vârsta de peste 36 de ani, ca grup de control.

Desfășurarea studiului:

În prima jumătate a lunii august întreprinzătorii selectați vor fi invitați să raspundă la un chestionar online. Completarea chestionarului durează circa 30 de minute (pentru întreprinzătorii nereinnoiți există o variantă prescurtată, de numai 15 minute). Toate răspunsurile vor fi tratate în cea mai strictă confidențialitate.

Acest studiu de piață este comandat de Amway Europa și operat de GfK – o companie de cercetare de piață independentă. GfK va contacta întreprinzătorii prin e-mail, trimițându-le linkul de acces la chestionarul online.

Apreciem participarea întreprinzătorilor la acest studiu de piață și vă asigurăm că opiniile dumneavoastră sunt importante pentru noi.

Vă mulţumim cu anticipaţie pentru sprijinul acordat acestor studii de piaţă.