image/png;;;recomandari.png

Ce caută cumpărătorii

V-ar plăcea să ştiţi ce tip de produse doresc să cumpere majoritatea clienţilor, pe ce sunt dispuşi să-şi cheltuie banii şi ce anume îi face să prefere un anumit produs?

  • Calitate
  • Recomandări personalizate
  • Stil de viaţă sănătos
  • Ingrediente naturale
  • Tinereţe fără batrâneţe
  • Responsabilitate socială
  • Comerţ electronic

Calitate

Suntem atât de încrezători în calitatea produselor noastre, încât oferim Garanția satisfacției pentru aproape toate produsele noastre. Aceasta înseamnă că, dacă nu sunt complet mulţumiţi de un produs, clienţii tăi îl pot returna și primesc banii înapoi.

Datorită standardelor noastre de performanță și a preocupării față de mediu, multe dintre produsele AMWAY™ au câștigat diferite premii şi acreditări internaţionale.

Mărcile noastre se remarcă prin calitate:

• ARTISTRY™ se numără printre primele cinci cele mai bine vândute mărci premium de produse de îngrijire a tenului din lume.*

• NUTRILITE™ este lider mondial în domeniul vitaminelor și suplimentelor alimentare;**
Multe ingrediente provin din propriile noastre ferme sustenabile.

• iCook™ este o gamă de vase de gătit foarte eficientă pentru prepararea unor mâncăruri ce își păstrează mai bine proprietățile și au un gust mai bun.

• eSpring este cea mai bine vândută marcă din lume de sisteme casnice de tratare a apei.***

• Produsele performante din gama Amway Home™ vă ajută să aveți o locuință curată.


Poți fii mândru că prezinți produsele AMWAY. Noi suntem.


* Sursa: Euromonitor International Limited; Produse de înfrumusețare și îngrijire personală 2012, categoria produse cosmetice premium și sub-categoria produse premium pentru îngrijirea tenului, valoare globală RSP în 2011.

** Sursa: Euromonitor International Limited; conform cifrei globale de vânzări de vitamine și suplimente alimentare din 2012.

*** Sursa: studiu Verify Markets, pe baza vânzărilor globale în 2012

Recomandări personalizate

Experienţa personală este unul dintre cele mai bune instrumente în vânzări. Dacă ai testat produsele Amway, îţi vei putea exprima autentic entuziasmul atunci când discuţi cu clienţii despre produsele extraordinare pe care le folosești. În plus, credibilitatea ta va crește deoarece știi exact ce produse promovezi.

Demonstraţiile de produse sunt foarte interesante şi pot arăta clienţilor exact efectele produselor care îi interesează. Pregăteşte-te pentru o prezentare impecabilă studiind demonstraţiile WOW disponibile pe www.amwaymedia.eu/ro.

Petrece puţin timp citind câteva statistici spectaculoase  despre fiecare produs și îi vei putea impresiona pe clienţi
atunci când acest lucru contează cel mai mult. Transmite un mesaj convingător combinând performanţele impresionante cu experienţa personală.

Stil de viaţă sănătos

Descoperiți un mod delicios de a vă controla porțiile și aportul caloric cu ajutorul Meselor instant bodykey. Alegeți dintr-o gamă largă de produse care au fost concepute special pentru a veni în întâmpinarea necesităților profilului dumneavoastră dietetic.

Află mai multe despre gama bodykey dând clic pe imaginea de mai jos

bodykey

Ingrediente naturale

Ştiaţi că...?

De la lansarea primului său produs pe piaţă, acum peste jumătate de secol, Amway a rămas un promotor al cercetării ştiinţifice, furnizând produse sigure, prietenoase cu mediul şi cu performanţe dovedite.

  • Fermele NUTRILITE ocupă o suprafaţă de peste 2600 de hectare de teren în California, Washington, Mexic şi Brazilia iar solul este împrospătat frecvent pentru a se evita utilizarea pesticidelor, a ierbicidelor şi a fertilizatorilor chimici. Acestea joacă un rol important şi în cadrul comunităţilor locale.Fiecare plantă este procesată în doar câteva ore de la recoltare pentru a se păstra o cantitate cât mai mare de nutrienţi.
  • Aproximativ 15.000 de teste de calitate sunt realizate în fiecare lună şi peste 400.000 de evaluări ale produselor în fiecare an. Folosim numeroase teste de calitate pentru a ne asigura că produsele NUTRILITE includ doar ingrediente de cea mai bună calitate. Fiecare ingredient este cercetat şi testat amănunţit.
  • Amway dispune de 75 de laboratoare în întreaga lume unde lucrează mai mult de 900 de oameni de ştiinţă, ingineri şi personal tehnic. Profesioniştii din cadrul departamentului de Cercetare şi Dezvoltare Amway au primit aprobarea pentru mai mult de 900 de brevete şi au mai mult de 400 de articole în publicaţii de renume din domeniu.
  • BIOQUEST FORMULA este ceea ce face produsele AMWAY HOME să iasă în evidenţă; este argumentul-cheie care face diferenţa. BIOQUEST FORMULA foloseşte ingrediente active obţinute din natură şi oferă rezultate de curăţare excepţionale fără a afecta mediul înconjurător. Produsele BIOQUEST FORMULA oferă performanţe excelente de curăţare şi sunt concentrate, biodegradabile şi testate dermatologic.*

Tinereţe fără batrâneţe

Clic pe sigla pentru a afla totul despre produsele ARTISTRY pentru frumuseţe

Responsabilitate socială

Campania Amway One by One pentru copii a contribuit la îmbunătăţirea vieţilor a peste 10 milioane de copii în cei 10 ani de activitate.

Diversele campanii globale şi locale sub egida One by One sunt prezentate în detaliu pe pagina amway.ro. Arată-le clienţilor tăi că şi ei pot contribui la donaţiile One by One

AMWAY™ One by One - 10 ani de Aniversare

Comerţ electronic

Suntem întotdeauna în căutare de noi metode pentru susţinerea IPA Amway în dezvoltarea afacerii.
Aceste materiale video au fost create pentru a vă prezenta modul de funcţionare al site-ului Amway
şi pentru a vă arăta cum puteţi profita la maxim de ceea ce acesta vă oferă.

Cumpărăturile? Plăcerea este a dumneavoastră.

Site-ul Amway vă oferă ocazia de a face cumpărături online. Aflaţi cum puteţi folosi catalogul nostru pentru a
găsi produsele de care aveţi nevoie, cum să le adăugaţi în Coş şi cum să finalizaţi comanda.

Euromonitor International a realizat un studiu de piaţă în care a inclus peste 16000 de respondenţi din 9 ţări din lume, atât pieţe dezvoltate cât şi în curs de dezvoltare, pentru a identifica principalii factori care influenţează decizia de cumpărare.

Rezultatele studiului confirmă faptul că produsele din portofoliul Amway răspund optim principalelor cerinţe ale consumatorilor:

1. Calitatea contează!
Peste 90% dintre cumpărători caută în principal produse de calitate, preţul sau renumele mărcii ocupând locuri secundare ca importanţă. Chiar în vremuri de instabilitate economică, cumpărătorii nu sunt dispuşi să facă nici un compromis în ceea ce priveşte calitatea produselor pe care îşi cheltuiesc banii.
Calitatea produselor Amway este susţinută de garanţia satisfacţiei şi certificată prin acreditările internaţionale ale mărcilor.

Citeşte mai mult…

2. Puterea recomandărilor
Peste 60% dintre respondenţi se declară puternic influenţaţi de opiniile cunoştinţelor, în timp ce doar 49% menţionează renumele mărcii ca având un impact asupra deciziei de cumpărare.
Clienţii noştri au avantajul de a avea acces la recomandări profesioniste din partea unui întreprinzător care cunoaşte produsele din experienţa personală.

Citeşte mai mult…

3. Un stil de viaţă sănătos
Obezitatea a devenit o problemă care continuă să afecteze foarte mulţi consumatori în întreaga lume, iar din acest motiv tot mai multe persoane sunt interesate să achiziţioneze produse care să-i sprijine în adoptarea şi menţinerea unui stil de viaţă sănătos. Explică-le clienţilor tăi avantajele produselor bodykey!

Citeşte mai mult…

4. Ingrediente naturale
Consumatorii sunt tot mai conştienţi de efectele nocive ale compuşilor chimici care se găsesc în compoziţia multor produse de uz zilnic. De aceea a apărut tendinţa de a prefera produsele care conţin ingrediente naturale, atât în cazul produselor alimentare cât şi în cazul produselor de igienă personală sau de curăţenie.
Amway consideră că preocuparea constantă pentru mediul în care trăim reprezintă cheia către crearea unui viitor sustenabil.

Citeşte mai mult…

5. Tinereţe fără bătrâneţe
Consumatorii de astăzi sunt la curent cu noutăţile în domeniul nutriţiei şi se preocupă să ia măsuri pentru a avea un stil de viaţă sănătos şi pentru a-şi păstra sănătatea, forma fizică şi tinereţea cât mai mult posibil. Aşa se explică cererea crescută de produse care previn şi combat efectele îmbătrânirii premature, de la suplimente alimentare la produse cosmetice anti-rid. Ştiţi cât de multe dintre produsele Amway răspund acestei cerinţe?

Citeşte mai mult…

6. Responsabilitatea socială
În ciuda scăderii veniturilor, consumatorii par să arate mai multă compasiune şi interes faţă de categoriile sociale defavorizate. Mulţi sunt dispuşi chiar să plătească un pic mai mult pentru un produs, dacă acesta reflectă preocuparea pentru un mod de producţie responsabil faţă de mediu sau include un procent care va fi donat unui proiect de caritate. Te-ai gândit să menţionezi în prezentările tale de produse Campania One by One?

Citeşte mai mult…

7. Comerţul online‚ economie de timp şi bani
Consumatorii se orientează tot mai mult spre comerţul online pentru a obţine produse de calitate la preţuri avantajoase.
În magazinul nostru online, comenzile de produse se realizează simplu și rapid, fiecare produs Amway listat prezentând o descriere detaliată, informaţii despre preţ și modul de utilizare.

Citeşte mai mult…