Noul Amway Business Center - deschidere, program, procedură rezervare sală training

Deschidere

Ne bucurăm să anunțăm deschiderea noului Amway Business Center situat în  Calea Victoriei nr. 145, București! Noul Business Center își va deschide porțile pe data de 11 mai 2017, de la orele 16.00. În ziua deschiderii se vor organiza activități și demonstrații de produse și se vor putea face și cumpărături. Magazinul va fi deschis până la orele 21.30.

Program

Începând cu 12 mai 2017 programul de funcționare a noului Amway Business Center va fi următorul: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În funcție de necesități, programul de funcționare va putea fi ajustat ulterior.

Important!

Actualul Amway Business Center din Șoseaua Pipera nr. 48 va fi deschis până pe 28 aprilie 2017.

Sala de training

Vor fi disponibile pentru rezervare două Săli de training:

  1. Sala mică – spațiu inchis – capacitate maximă 15 persoane.
    Cost închiriere = 0 pentru primele 2-3 luni de la deschidere.
    Recomandări pentru utilizare: evenimente, sesiuni de dermoteste etc.
  2. Sala mare – spatiu deschis – capacitate 60-70 persoane.
    Rezervarea acestui spațiu se va putea face numai în afara orelor de program cu publicul (vezi mai sus).
    Accesul către alte facilități (terasă, toalete etc.) se va face prin zona de produse, de aceea, activitățile de organizare a spațiului (aranjare / strângere scaune, menținere ordine) se vor face cu resursele IPA organizator.

Pentru rezervarea sălilor, vă rugăm să aveți în vedere:

  • Solicitările pot fi înaintate numai de întreprinzători la nivel de Platină și mai sus.
  • Rezervarea se face pe bază de cerere transmisă către Amway până pe data de 20 a fiecărei luni (exemplu =  pana în 20 aprilie se depun cereri pentru luna iunie).
  • Cererile se transmit prin email către Account Managerul cu care colaborează fiecare lider. Formularul de cerere va fi disponibil pe www.amway.ro, secțiunea Bibliotecă/ Formulare. Click aici pentru a vizualiza formularul.
  • Solicitările vor fi analizate si contorizate până în data de 5 a lunii imediat următoare (exemplu = pentru solicitarile recepționate până pe 20 aprilie, vom avea un răspuns final în 5 mai).
  • Între datele de 5-10 ale fiecarei luni vor fi transmise confirmările prin email către solicitanți  (exemplu = 5-10 mai vor fi transmise confirmările pentru luna iunie).
  • În cazul în care se recepționează solicitări după data de 20 a lunii, acestea vor fi confirmate numai în funcție de disponibilitate, sau vor fi reportate pentru luna următoare, după consultarea solicitantului.
  • Echipa din Amway Business Center va avea acces la situația finală a rezervărilor confirmate, dar nu va prelua și nu va confirma rezervări.

Noul spațiu din inima Bucureștiului este aproape de zonele comerciale importante ale orașului și ușor accesibil cu transportul public sau cu mașina (locuri de parcare publice disponibile la câțiva pași).

Sperăm că noul Amway Business Center din Calea Victoriei va contribui la imaginea modernă și novatoare a afacerii Amway și vă așteptăm cu drag să vizitați noul spațiu împreună cu partenerii și clienții dumneavoastră.