Sperăm că sunteți bine și că luați măsurile de precauție necesare pentru a vă menține sănătoși.

Întrucât sănătatea și siguranța tuturor sunt prioritare pentru noi, Amway România a luat decizia de a le cere angajaților să lucreze de acasă, pentru a evita cât de mult posibil apropierea între persoane, în situația în care ne aflăm. Prevenirea contactului cu alte persoane va ajuta la reducerea extinderii virusului COVID-19, ajutându-ne, de asemenea, să revenim la situația normală cât mai curând.

Astfel, am decis următoarele:

  • birourile noastre vor fi închise temporar începând cu data de 18 martie până la sfârșitul lunii aprilie
  • Amway Business Center va fi închis temporar începând cu data de 21 martie pe o perioadă de 14 zile

 

În această perioadă vă rugăm să transmiteți numai  prin email la inforo@amway.com  orice solicitare si toata corespondența, inclusiv contractele de creditare si orice alte tipuri de documente.

Vă asigurăm că toată echipa Amway este și rămâne pe deplin implicată în a vă susține să vă dezvoltați afacerea.

Am extins capacitatea serverelor astfel încât să ne asigurăm că beneficiați de instrumentele digitale necesare și că angajații noștri vor lucra de acasă în mod eficient. La nivel global, doar angajatii care ocupă poziții esentiale în departamentele de producție și distributie vor fi rugați să continue să se prezinte la unitațile de lucru respective. Pentru angajații care își vor desfășura activitatea de la unitățile lor de lucru, aplicăm măsuri de precauție speciale pentru a reduce contactul între persoane, astfel încât să se mențină sănătoși și în siguranță.

Continuăm să vă cerem să evitați organizarea de întâlniri în persoană, indiferent de numărul persoanelor care ar putea participa la aceste întâlniri, și să folosiți platformele digitale pentru a interacționa cu clienții sau partenerii de afacere. Deși conditiile curente nu sunt ideale, credem că este important ca afacerea Amway să promoveze practici sigure în această perioadă de pandemie. Având în vedere  viziunea noastră de a „ajuta oamenii să ducă o viață mai bună”, considerăm că nu ar fi conform valorilor noastre să încurajăm practici care pot pune mai multe persoane în situație de risc.

Vă asigurăm că se fac toate eforturile pentru ca dumneavoastră să  beneficiați de produsele și instrumentele digitale de care aveți nevoie pentru a continua să vă creșteți afacerea în această perioadă dificilă. Dacă aveți nevoie de ceva, vă încurajăm să folosiți diversele canale disponibile pentru a ne contacta și a ne spune în ce fel vă putem fi de folos.

Vă mulțumim tuturor și vă dorim multă sănătate și să vă mențineți în siguranță, atât dumneavoastră, cât și familiile dumneavoastră și persoanele apropiate.


We hope you all are doing well and taking the necessary precautions to remain healthy!

With the health and safety of employees in mind, AMWAY ROMANIA has taken the step of asking its office staff to work from home so that we can practice safe social distancing as much as possible. Preventing contact with other people will help reduce the spread of COVID-19 and help us return to our day to day lives sooner.

 

Therefore we have made the following decisions:

  • Our offices will be closed temporarily starting with 18 March until end of April
  • Amway Business Center will be closed temporaryly starting with 21st March for 14 days

 

During this time please make sure you send us any correspondence and documents, including contracts, only by email to inforo@amway.com

 

Please know that we are here and remain committed to supporting your businesses and that product warehousing, distribution and other vital functions will continue from our facilities. We have increased our bandwidth to ensure you have access to the necessary digital tools to manage your business and our employees working from home can adequately access our internal networks to complete their work. For employees who continue to report to our facilities, we are putting in place special precautions to reduce contact with each other and keep our employees healthy and safe.

We continue to ask all of you to refrain from holding in-person meetings of any size at this time, instead relying upon digital means to support business interactions. While not ideal, we believe it is important for the Amway business to promote safe practices during this global pandemic. With a mission of “helping people live better, healthier lives,” it would be irresponsible to continue practices that could put more people at risk. 

Please know that we are doing all that we can to ensure you have the products and the digital tools and training you need to continue building your businesses even during this difficult period. If there is anything you need, please use the various channels available to reach out to Amway and let us know how we can help.

Thank you for all that you do and best wishes for continued health and safety for you, your families, and those you love.