Schimbări referitoare la prezența fizică (Amway Business Centers)
 
La nivel global, Amway urmărește o strategie de lungă durată, pe care o numim A70, și care ne ajută să vedem cum ar trebui să arate afacerile noastre atunci când vom sărbători 70 de ani de Amway, la sfârșitul acestui deceniu. Obiectivul acestei strategii este de a face ca procesul de atragere și fidelizare a clienților să fie de 10 ori mai ușor pentru Întreprinzători. Aceasta este o viziune aspirațională, un obiectiv ambițios, care necesită investiții majore în experiența online, în lansările de produse noi, dar și îmbunătățiri ale Planului de recompense si recunoasteri.
 
Deoarece mediul online și socialul au devenit rapid canalele principale de comunicare și expunere, a trebuit să evaluăm rolurile pe care le au Business Service Center-urile (ABC-urile) în cadrul piețelor noastre. Este necesar să investim mai mult în platformele digitale (online) și în procesul de furnizare și livrare a produselor, pentru că aceste domenii vor contribui la creșterea afacerii în viitor. Aceste locații au fost folosite de Întreprinzători drept spații de întâlnire, însă considerăm că este mai bine să fim mai flexibili în ceea ce privește timpul și locul și să nu mai depindem de câteva locații geografice exacte. Întâlnirile pot fi organizate oriunde există antreprenori și trebuie să lucrăm împreună pentru ca aceste întâlniri să aibă loc în cele mai bune condiții.
 
După ce am analizat și evaluat avantajele si dezavantajele acestor centre costisitoare, precum și modul în care ar trebui să abordăm o investiție cât mai eficientă în zona de digital și în lanțul de aprovizionare, am decis să nu redeschidem  ABC-urile noastre din Lisabona, Barcelona, Madrid, Milano, Roma și București. Având în vedere restricțiile impuse prin prisma COVID-19, aceste centre erau deja închise, iar noi am hotărât că redeschiderea lor nu este de importanță majoră.  În Africa de Sud, Ucraina* și Grecia aceste centre vor ramâne deschise, datorită capacităților de infrastructură locale și obiceiurilor de cumpărare. 
 
(*Vă rugăm să rețineți că un ABC din Ucraina care a fost deschis din nou recent, a fost închis temporar până la începutul lunii iulie, deoarece am fost informați că o persoană care se afla în centru a fost testată pozitiv cu noul COVID-19. Închiderea va permite o curățenie riguroasă și va asigura sănătatea și siguranța Întreprinzătorilor și angajaților noștri. În conformitate cu angajamentul nostru pentru transparență, toate persoanele care au vizitat centrul au fost anunțate.)
 
De asemenea, plănuim să mutăm biroul din Barcelona într-un birou nou din Madrid, precum și să închidem biroul din Varșovia, urmand ca afacerea și operațiunile locale să se desfășoare exclusiv din Cracovia. Aceste două schimbări vor avea loc spre finele anului curent.
 
Suntem încântați că am putut oferi alte roluri în companie majorității angajaților noștri afectați de aceste schimbări. Cu toții sunt oameni valoroși, cu experiență în afacere. Prin această mișcare, vom crește capacitatea de asistență a clienților, lucru care suntem convinși că va fi de ajutor pentru Întreprinzători. Membrii echipelor afectate de închiderea birourilor din cele doua orase mentionate vor putea lucra de acasă, așa cum au făcut în ultimele trei luni, sau vor putea să se relocheze în noile localități.
 
În ultimele luni, am observat din partea Întreprinzătorilor și angajaților o capacitate extraordinară de schimbare și adaptare și de descoperire a unor metode noi, mai eficiente, de a desfășura activitatea. Vom continua să lucrăm alături de dumneavoastră pentru a îmbunătăți platforma noastră de comerț online, instrumentele digitale de sprijin al afacerii, abilitatea de a ne întâlni și colabora în mediul virtual și serviciile de livrare, pentru ca produsele Amway să ajungă în siguranță și rapid acolo unde este nevoie de ele.