Ești un oaspete al:  

Creează o comandă recurentă Amway!

Economisește timp și bani - lista ta de cumpărături lunare va fi mai scurtă!

Economisește timp și bani - lista ta de cumpărături lunare va fi mai scurtă!

Vrei să te bucuri de produsele** preferate Nutrilite™ în fiecare zi? Acum le poți primi regulat, chiar la ușa ta, fără a mai trebui să le comanzi din nou de fiecare dată.

Comanda recurentă Amway este serviciul nostru gratuit*, destinat exclusiv clienților înregistrați. Șansa ta unică de a primi produsele Nutrilite eligibile pe care le îndrăgești - exact atunci când ai nevoie de ele. **Se aplică produselor Nutrilite™ selectate.

ECONOMII ATRACTIVE

Economisești 5% la fiecare livrare a Comenzii recurente, încă de la început.

MAI MULTE BENEFICII

  • Atunci când creezi o comandă recurentă, îți rămâne mai mult timp ca să faci alte lucruri
  • Selectează o dată de livrare potrivită ție, între 1 și 25 a lunii
  • Fără taxe ascunse* - poți face modificări sau anula comanda recurentă oricând

*Pot fi aplicate taxe standard de livrare

ALEGE DINTRE ACESTE PRODUSE

Ce produse Nutrilite poți să primești printr-o Comanda recurentă Amway? Explorează selecția actuală de vitamine și suplimente alimentare Nutrilite eligibile - toate de calitate înaltă și foarte eficiente. Pentru o doză zilnică de vitamine, un stil de viață sănătos și un sistem imunitar întărit.

Întrebări frecvente

Cum configurez o Comandă recurentă?

E foarte simplu să creezi o Comandă recurentă.
Pentru a profita de Comenzile recurente Amway trebuie să fii Client înregistrat. Prima dată, autentifică-te în contul Amway. În Istoricul comenzilor vei găsi formularul Comenzii recurente.

  • Pasul 1: Caută produsele eligibile pe care le îndrăgești și adăugă-le în Comanda recurentă.
    Reține: Pentru acest serviciu este disponibilă o listă limitată de produse.  
  • Pasul 2: Stabilește programul personal de livrare.
    Selectează data de început și data de livrare care ți se potrivește cel mai bine. Alege orice zi între 1 și 25 a lunii. Poți, de asemenea, să selectezi frecvența comenzilor.
  • Pasul 3: Selectează metoda și adresa pentru livrare.
    Poți alege adresa de domiciliu sau o altă adresă - suntem flexibili și te găsim oriunde ai fi în țară!
  • Pasul 4: Selectează metoda de plată.
    Alege cardul de debit/credit. Reține: Suma va fi debitată doar la finalul procesului de comandă.
  • Pasul 5: Confirmă informațiile și trimite Comanda recurentă.
    Gata! Acum așteaptă să primești articolele preferate în data selectată.

Când se încheie procesul de comandă recurentă? Pot să o suspend în avans?

Nu există o dată prestabilită de încheiere a procesului de Comandă recurenă Amway. Totuși, o poți modifica sau șterge permanent sau temporar în orice moment. Trebuie doar să te autentifici în cont, să mergi la detaliile comenzii sau la pagina Comenzi recurente și să modifici setările comenzii tale recurente.

Cum pot să-mi modific comanda?

Poți modifica oricând comenzile recurente. Trebuie doar să te autentifici în cont și să mergi la pagina Comenzi recurente, să selectezi comanda recurentă pe care dorești să o editezi și să dai clic pe opțiunea „editare” de lângă programare, adresă sau plată. Clienții au, de asemenea, opțiunea de a edita lista de produse.

Cum pot să-mi modific adresa de livrare a Comenzii recurente Amway?

Mergi la profilul tău Amway. La Adresele mele din Contul meu poți modifica adresa de livrare. Reține că această adresă nu va fi atribuită automat Comenzilor tale recurente. După ce ai adăugat-o în profil, trebuie să selectezi  adresa și în pagina de configurare a Comenzii recurente.

Pot să returnez un produs dintr-o comandă recurentă?

Da, poți returna orice produs respectând procedeul standard de retur.

Ce intervale de livrare sunt disponibile?

Poți alege între livrare lunară, o dată la două sau la trei luni.

De ce există doar produse Nutrilite™?

Produsele Nutrilite eligibile sunt administrate zilnic, motiv pentru care se pretează pentru o Comandă recurentă Amway. De asemenea, e mai ușor de estimat când stocul acestor produse trebuie aprovizionat.  Pe viitor s-ar putea să includem alte produse pe care le îndrăgești și care se pretează livrării regulate.

Pe cine pot contacta dacă am întrebări despre Comenzile recurente Amway?

Te rugăm să trimiți un e-mail la inforo@amway.com.

Ce se întâmplă dacă un produs nu este disponibil la una dintre livrari?

Atunci când configurezi o Comandă recurentă, poți selecta dacă aceasta poate fi expediată și în cazul în care, la momentul efectuării expedierii, vreunul dintre produse nu este temporar disponibil.
Dacă această opțiune nu este selectată și cel puțin unul dintre produse nu este disponibil, comanda nu va fi procesată și comanda recurentă va fi setată ca inactivă. Poți reactiva comanda recurentă în orice moment.
Pentru a afla când produsul revine în stoc, te poți abona la notificări din pagina de produse, apoi să editezi și comanda recurentă, modificând chiar și data următoarei comenzi.

Dacă există o promoție la unul dintre produsele incluse în Comanda mea recurentă, voi primi același beneficiu?

Da, orice promoție activă la momentul procesării unei comenzi recurente se va aplica în mod automat.