Înregistrează-te în calitate de Client și beneficiază de 12% reducere la toate produsele!

Metode de plată și de livrare

Comanzi produsele Amway când vrei tu! Alege metodele de plată și de livrare care ți se potrivesc cel mai bine!

Comanzi produsele Amway când vrei tu! Alege metodele de plată și de livrare care ți se potrivesc cel mai bine!

Opțiuni de plată

Transfer bancar (indisponibil în ultimele 3 zile lucrătoare ale lunii)

Plata va fi transferată direct din contul tău bancar de debit. Poți autoriza o bancă să efectueze plăți directe către Amway. Număr de cont transfer bancar: RO36RZBR0000060009482271, Banca Raiffaisen, Agenţia Dorobanţi. Plățile în contul Companiei Amway pot fi efectuate din contul clientului în contul Amway prin OP sau prin intermediul bancomatelor funcționale.
Important: Te rugăm să menționezi numărul tău Amway și numărul facturii pe dovada plății.

Card de debit/credit

Plata va fi efectuată folosind cardul de debit/credit înregistrat pe Amway Online. Gestionează-ți cardurile salvate în secțiunea „Cardurile mele de credit”.

Plata la livrare (numerar sau card)

Atunci când se alege modalitatea de plată la livrare, se adaugă o taxă suplimentară de 29 lei.

Opțiuni de livrare

Amway oferă mai multe opțiuni de livrare. Optimizează-ți costurile alegând-o pe cea mai potrivită pentru mărimea comenzii și locul în care te afli. Opțiunile disponibile includ:

Livrare la domiciliu

Salvează atât adresa de domiciliu, cât și o a adresă opțională, în secțiunea „adresele mele”. O poți alege pe cea preferată atunci când plasezi comanda.

Adresă folosită pentru o singură livrare 
Introdu adresa de livrare atunci când plasezi comanda!
 

Livrare la alt IPA Amway

Comanda va fi livrată la adresa altui Întreprinzător pe care îl vei alege.
 


Taxe de livrare

În funcție de serviciul de livrare și de valoarea comenzii, se aplică următoarele taxe:

Firmă de curierat Servicii  Transport gratuit pentru Taxă standard de livrare
DPD
FAN COURIER
Livrare la adresă Comenzile care depășesc suma de 150 lei (inclusiv TVA), plasate de către Întreprinzători și clienți 20.00 lei
(inclusiv TVA)

Întrebări frecvente

Unde pot primi comanda?

Comanda poate fi livrată la o adresă pe care tu o alegi - acasă, la serviciu - însă, atenție: niciodată la o căsuță poștală.

Țara/regiunea poate fi alta decât țara/regiunea din care am plasat comanda?

Nu. Țara/regiunea în care îți vom livra produsele preferate trebuie să fie întotdeauna aceeași țară/regiune din care ai plasat comanda.

În cât timp voi primi comanda? 

În funcție de serviciile de curierat alese, comanda poate ajunge la tine astfel:

DPD Livrare la domiciliu Clasic - În 3-4 zile lucrătoare
FAN COURIER -  În 3 - 4 zile lucrătoare

P.S. Comanda ta va fi trimisă către depozitul nostru pentru procesare de îndată ce este achitată și confirmată. 
Timpii menționați mai sus se aplică după primirea confirmării comenzii tale.

Cât plătesc pentru livrare?

Consultă tabelul de mai sus pentru a afla care sunt taxele - Opțiuni de livrare și plată

Când voi putea să-mi urmăresc comanda? 

După ce comanda ta a părăsit depozitul nostru, vei putea să vezi detalii în pagina de Urmărire.

Cum funcționează urmărirea comenzii? 

Poți căuta numărul de urmărire în prezentarea generală a istoricului comenzilor. Atunci când dai clic pe numărul coletului, vei fi redirecționat spre site-ul de urmărire a curierului. Acolo vei găsi cele mai recente informații. 
E-mail-ul de confirmare a livrării comenzii va conține și numărul coletului/coletelor, dar și link-ul direct către site-ul de urmărire a curierului.

Pot să schimb traseul de livrare a coletului meu?

Da, poți face asta. Sună-ne sau contactează-ne la inforo@amway.com și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți schimba data sugerată a livrării și adresa la care vei primi comanda.

Care este procesul de livrare la domiciliu?

În cazul în care ai ales livrarea la domiciliu, îți vom trimite un e-mail atunci când comanda ta iese din depozit, confirmând că articolele au fost expediate.
E-mail-ul conține un număr de urmărire alături de un link spre pagina web a serviciului de curierat ales. Ulterior, curierul îți va trimite un mesaj text sau un e-mail pentru a te informa despre livrare.

Care este procesul de „livrare cu ridicare personală”?

Livrarea cu ridicare personală este posibilă în timpul procesului de finalizare a plății. După ce selectezi adresa ta de livrare, poți alege opțiunea de livrare cu ridicare personală. Atunci când introduci codul poștal vei vedea punctele de colectare disponibile. Comanda ta va fi depusă la un punct de colectare timp de 5 zile calendaristice, după care va fi trimisă înapoi la depozitul nostru.

Pot să urmăresc comanda mea?

Da, poți. Pentru mai multe detalii și descrieri, accesează secțiunea Întrebări și răspunsuri - Opțiuni de livrare - Cum poți urmări comanda.

Pot se scot articole din comanda mea?

Da, dacă nu ai confirmat comanda, poți să adaugi sau să scoți articole din coșul de cumpărături.

Pot să îmi anulez comanda ?

În cazul în care comanda taeste verificată și confirmată, contactează departamentul local de Serviciul Relaţii cu Clienţii pentru a afla mai multe despre anularea comenzii.

Ce să fac dacă primesc un articol greșit, un articol în minus sau unul în plus?

Pachetul/pachetele tău/tale este/sunt ridicate parțial automat și parțial manual. Din păcate, uneori se mai pot strecura și greșeli - și ne cerem scuze anticipat pentru ele! Atunci când s-a comis o greșeală în cazul comenzii tale, te rugăm să suni sau să trimiți un e-mail centrului local de contact, pentru remedierea problemei.

Ce trebuie să fac dacă primesc un articol/o comandă deteriorat(ă)?

Din păcate, se întâmplă ca, în timpul transportului, produsele și pachetele să fie deteriorate. Pentru a putea soluționa problema corect, te rugăm să reții următoarele lucruri importante în relația cu firma locală de curierat:
- Când cutia prezintă deteriorări vizibile, menționează acest lucru în documentul de primire a pachetului. 
- Dacă niciun articol nu este deteriorat, însă ambalajul a avut de suferit - acesta este scopul ambalajului, de a proteja articolele în timpul transportului.
- Este util să faci o fotografie clară cu ambalajul și să o incluzi în mesajul către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.
- Când un articol este deteriorat, te rugăm să incluzi o fotografie și cu conținutul cutiei, pentru a ne oferi o imagine de ansamblu despre livrarea în sine și despre conținut. Și aceasta poate fi inclusă în e-mail-ul tău către Serviciul Relaţii cu Clienţii.
- Trimite reclamația în timp util, în interval de 7 zile calendaristice, către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.

Există vreo taxă pentru returnarea produselor?

Amway nu percepe nicio taxă pentru retururi, însă va trebui să achiți costurile de expediere de la adresa ta către Amway. Amway returnează valoarea costurilor de expediere în cazuri speciale - te rugăm să citești termenii și condițiile.

Cum pot să fac un retur?

E simplu să returnezi o comandă! Urmează pașii:
 1. Autentifică-te în contul personal și accesează secțoinea Biroul meu
2. Mergi la pagina Istoricul comenzilor din Comenzile mele
3. Găsește comanda pe care vrei să o returnezi și dă clic pe link-ul Detalii comandă din dreptul ei
4. Da clic pe Returnare și urmează instrucțiunile.

Unde pot găsi chitanța/factura mea?

Facturile sunt anexate la e-mail-urile de confirmare a livrării. Poți, de asemenea, să descarci versiunea PDF a facturilor din secțiunea Detalii comandă, pe care o poți accesa din Biroul meu. Rețineți că pentru a putea vizualiza pagina Biroul meu trebuie să fii autentificat.

Ce se întâmplă dacă decid să păstrez articolul?

Dacă până la urmă decizi să păstrezi articolul, anulează returul din secțiunea Detalii retur. Retururile tale pot fi găsite în paginile Istoricul comenzilor și Retururile mele

Când voi primi contravaloarea aferentă returului?

După ce predai coletul de retur curierului, va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare pentru ca aceasta să ajungă la Punctul de colectare a coletelor. Coletele de retur sunt expediate la depozitul Amway de două ori pe săptămână.
De aceea, rambursarea poate dura între 12 și 14 zile lucrătoare. 
Reține: retururile primite și procesate înainte de 26 a lunii vor fi incluse în prezentarea generală a plăților pentru luna curentă. 
După această dată, ajustarea va fi inclusă în luna următoare.