Procedura de urmat în cazul retururilor de produse

Cum ați cumpărat produsele pe care doriți să le returnați? 

Întreprinzătorii Amway și Clienții Înregistrați care au cumpărat produsele direct de la Amway: vă rugăm să urmați procedura de mai jos. Dacă ați cumpărat produsele de la alt Întreprinzător Amway, contactați direct persoana respectivă, care se va ocupa de retur. Dacă ați cumpărat produsele în calitate de Client oaspete, veți primi instrucțiuni privind returul în e-mailul de confirmare a comenzii.

Procedura pentru Întreprinzătorii Amway și Clienții Înregistrați

Pentru a completa cererea de retur, trebuie să fiți conectați la cont și să intrați în secțiunea „Istoricul comenzilor”, să selectați comanda și să demarați procesul de retur apăsând pe butonul „Retur”. Urmați meniul pentru a finaliza cererea. Veți primi un e-mail de confirmare a returului cu instrucțiuni pentru a trimite coletul la Amway.

1 Conectați-vă

2  Accesați „Comenzile mele”

3 Selectați comanda pe care doriți s-o returnați

4 Apăsați pe butonul „Retur”

5 Urmați meniul pentru a finaliza cererea

6 Verificați e-mailul pentru alte instrucțiuni

Menționați întotdeauna numărul de referință pentru Retur când trimiteți coletul. Solicitați serviciul de ridicare a coletului (așa cum se descrie în e-mailul de confirmare a returului) și păstrați numărul de urmărire pentru evidențele proprii. După ce bunurile și documentele ajung la Amway, le verificăm pentru a ne asigura că sunt complete și corecte, conform regulamentului pentru returnarea bunurilor (vedeți mai jos). Dacă este cazul, va fi emisă o returnare a banilor sau va fi trimis un produs de schimb.

Această procedură se aplică doar când Întreprinzătorii Amway sau Clienții au achiziționat produsele direct de la Amway. Clienții care au achiziționat produsele de la Întreprinzătorii lor Amway trebuie să-i contacteze pe aceștia pentru retur.

Reguli generale pentru returnarea produselor

Starea produsului
Vor fi rambursate doar produsele care:
  • prezintă o eroare de fabricare,
  • au fost livrate într-o stare deteriorată, care nu a putut fi stabilită imediat la momentul livrării,
  • au fost returnate de Întreprinzătorii Amway sau de Clienți pe baza garanției satisfacției, aplicabile în acel caz.

Produsele deteriorate sau cele care nu sunt într-o stare potrivită comercializării ulterioare din cauza depozitării și/sau folosirii incorecte nu vor fi rambursate și vor fi returnate.

Costurile de transport: retururile sunt gratuite, dacă folosiți serviciul de ridicare. Cererile de retur: vor fi șterse automat, dacă produsele nu sunt returnate la Amway în termen de 3 luni.
Creditarea contului: suma rambursată va fi creditată direct, conform metodei alese. Retururile în cazul promoțiilor/seturilor: seturile și promoțiile pot fi returnate doar dacă sunt întregi.