Tutoriale video

Urmărește acum

Descoperă Amway online

Află detalii despre site

Ai întrebări?

Avem răspunsuri

Mai mult Mai puțin

Explorează Amway online

Află cum te poate ajuta site-ul Amway să îți administrezi mai eficient afacerea.

Înregistrează-te acum

.

Autentificarea pe noul site

Cum să te autentifici, ce detalii să folosești și ce să faci dacă le-ai uitat.

Plasarea și returnarea unei comenzi

Mai multe opțiuni și flexibilitate atunci când comanzi produsele Amway! Află detalii!

Mai mult Mai puțin

.

.

Înscriere/Autentificare

În calitate de Cumpărător Privilegiat Plus sau Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA Amway), ce trebuie să fac dacă mi-am uitat parola?

Vă puteți schimba ușor parola prin intermediului site-ului. În funcție de când v-ați înregistrat la Amway, trebuie să urmați o procedură puțin diferită: 
Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 și vă veți folosi PIN-ul pentru a vă schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare.
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă ID-ul Amway/numele de utilizator și dați clic pe CONTINUARE. (Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021, ID-ul Amway/numele de utilizator încă este vechea informație de autentificare.)
4. Selectați opțiunea Folosiți PIN-ul contului, introduceți PIN-ul și dați clic pe Continuare.
5. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe TRIMITERE.
NOTĂ: Dacă nu aveți o adresă e-mail asociată cu contul dumneavoastră, SINGURA opțiune va fi să vă introduceți PIN-ul.
Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 și vă veți folosi adresa de e-mail pentru a vă schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă numele de utilizator și dați clic pe CONTINUARE. (Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021, ID-ul Amway/numele de utilizator încă este vechea informație de autentificare.)
4. Selectați Trimite un mesaj e-mail la: și dați clic pe Continuare.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa de e-mail asociată contului dvs. Amway.
5. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. COPIAȚI CODUL DIN 6 CIFRE.
6. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe „VERIFICARE”
7. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.
Dacă v-ați înregistrat după 6 septembrie 2021 și vă veți folosi ID-ul Amway pentru a vă schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă ID-ul Amway (adresa de e-mail) și dați clic pe TRIMITERE.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa dvs. de e-mail.
4. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. COPIAȚI CODUL DIN 6 CIFRE.
5. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe „VERIFICARE”
6. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.
După ce vă introduceți și confirmați noua parolă, veți vedea un mesaj de confirmare a modificării. Acum vă veți putea autentifica folosind ID-ul Amway/numele de utilizator și noua dumneavoastră parolă.  

Cum pot eu, în calitate de Client înregistrat, să devin Cumpărător Privilegiat Plus sau IPA Amway?

Un Client trebuie înainte să își upgradeze contul la nivelul Cumpărător Privilegiat Plus printr-o procedură online: 
1. Autentificați-vă, mergeți la Contul meu și derulați în jos. 
2. Găsiți secțiunea „Începe o afacere Amway” în partea stângă a paginii și dați clic pe Înregistrare, apoi urmați instrucțiunile.

Cum se autentifică pe noul site utilizatorii care s-au înregistrat înainte de luni, 6 septembrie 2021?

Trebuie doar să-și introducă numele de utilizator și parola existente (vechi) pentru a se autentifica pe noul site.

Cum mă înregistrez în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus (CPP)?

1. Pe pagina principală Amway, dați clic pe Înregistrare. 
2. Selectați Înregistrează-te în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus. 
3. Introduceți-vă detaliile în formularul online. 
4. Creați o parolă.
5. Verificați-vă adresa de e-mail folosind codul din 6 cifre care v-a fost trimis prin e-mail.
6. Semnați contractul online folosind semnătura electronică. 
Dacă nu finalizați procesul de înregistrare în termen de 30 de sile, solicitarea dumneavoastră va fi ștearsă automat. 
Notă: În cazul în care un Client înregistrat dorește să acceseze la poziția de Cumpărător Privilegiat Plus, își poate upgrada contul online, nu trebuie să se reînregistreze în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus.

Cum se autentifică pe noul site potențialii Întreprinzători?

Aceștia trebuie înainte să se înregistreze ca CPP sau Client, apoi să se autentifice cu datele noului lor Amway ID (adresă e-mail și parolă).
 

Cum pot să mă înregistrez în calitate de client?

Există două modalități de a vă înregistra în calitate  de client:
Din pagina principală. 
1. Dați clic pe butonul Înregistrare din colțul dreapta sus. 
2. Alegeți Înregistrare în calitate de client. 
3. Introduceți-vă detaliile în formularul online și urmați pas cu pas procesul de creare a unui cont.
În timpul efectuării plății 
1. Adăugați produsele selectate în coșul de cumpărături și treceți la efectuarea plății. 
2. În timpul procesului de plată, veți fi întrebat dacă doriți să vă înregistrați în calitate de Client. Selectați această opțiune pentru a vă crea contul. 
 

Cum pot să trec de la Cumpărător Privilegiat Plus la Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA Amway)?

Procedura prin care un Cumpărător Privilegiat Plus devin IPA Amway se desfășoară offline. Solicitantul trebuie să trimită către Amway un Formular de schimbare a statutului însoțit de documentele obligatorii (lista diferă în funcție de țară) pentru accederea la un statut superior. Formularul de schimbare a statutului se găsește pe site în secțiunea Bibliotecă din cadrul Informații de afaceri.
Echipa Amway Data Order & Entry verifică toate documentele primite și, dacă toate sunt corecte, efectuează modificarea naturii afacerii din Cumpărător Privilegiat Plus la IPA Amway în sistemul Amway. În cazul în care Cumpărătorul Privilegiat Plus nu a furnizat toate informațiile sau documentele necesare, va fi contactat pentru a trimite ce lipsește.
Noii IPA Amway pot să-și vadă noul statut în Harta LOS din Pagina Core Plus.
 

Este nevoie să îmi păstrez vechile informații de autentificare?
PENTRU UTILIZATORII CARE S-AU ÎNREGISTRAT ÎNAINTE DE 6 SEP. 2021


DA, dacă v-ați înregistrat la Amway înainte de luni, 6 septembrie 2021, veți avea nevoie de aceste date de autentificare pentru a vă autentifica pe noul site.
În plus, procesul de actualizare a site-urilor noastre și a aplicațiilor de afaceri se află în desfășurare. În curând vom lansa la scară globală noua tehnologie. Dacă aveți o afacere internațională, va trebui să folosiți datele de autentificare anterioare pe Amway online pentru țările și aplicațiile care nu au fost actualizate încă. După implementarea completă a ID-ului Amway, noua dumneavoastră identitate digitală vă va oferi acces la toate aplicațiile Amway din lume.
 

În calitate de client, ce trebuie să fac dacă îmi uit parola?

Vă puteți schimba ușor parola prin intermediului site-ului. În funcție de când v-ați înregistrat la Amway, trebuie să urmați o procedură puțin diferită: 
Clienții înregistrați înainte de 6 septembrie 2021 care își vor folosi adresa de e-mail pentru a schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă numele de utilizator și dați clic pe CONTINUARE. (Întrucât v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021, ID-ul Amway/numele de utilizator încă este vechea informație de autentificare.)
4. Selectați Trimite un mesaj e-mail la: și dați clic pe Continuare.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! 
Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa de e-mail asociată contului dvs. Amway.
5. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. Copiați codul din 6 cifre.
6. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe VERIFICARE.
7. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.
Clienții înregistrați după 6 septembrie 2021 care își vor folosi ID-ul Amway pentru a  schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă ID-ul Amway (adresa de e-mail) și dați clic pe TRIMITERE.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! 
Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa dvs. de e-mail.
4. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. Copiați codul din 6 cifre.
5. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe VERIFICARE.
6. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.

După ce vă introduceți și confirmați noua parolă, veți vedea un mesaj de confirmare a modificării. Acum vă veți putea autentifica folosind ID-ul Amway/numele de utilizator și noua dumneavoastră parolă.

Care sunt noua identitate Amway globală și Amway ID?

În curând, fiecărui utilizator va putea să folosească un singur nume de utilizator și o singură parolă pentru TOATE aplicațiile digitale Amway la nivel global. Când vă autentificați pe noul site, câmpul pentru numele de utilizator este redenumit „Amway ID”. Utilizatorii care s-au înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 trebuie să își introducă vechiul nume de utilizator, iar utilizatorii care s-au înregistrat pe noul site își vor folosi adresa de e-mail. După tranziția la noua identitate globală, planificată pentru Faza III, toți utilizatorii își vor introduce adresa de e-mail unică drept ID Amway și își vor crea o parolă respectând reguli mai stricte. 

De ce utilizatorii site-ului care s-au înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 nu folosesc noul Amway ID și funcția identității globale?

Pentru ca utilizatorii actuali să se poate familiariza cu noul site și III reduce orice posibile întreruperi ale afacerii lor, tranziția la noul Amway ID și la funcția identității globale va fi finalizată în decursul Fazei III. Odată cu lansarea noului site, utilizatorii actuali se autentifică folosind aceleași date ca până atunci.

Ce trebuie să fac dacă îmi uit ID-ul Amway (numele de utilizator)?

Dacă vă știți adresă de e-mail de contact:
1. Dați clic pe Autentificare.
2. 2. Dați clic pe Am uitat Amway ID.
3. Introduceți-vă numărul IPA Amway, dați clic pe Continuare.
4. Introduceți adresa de e-mail de contact, dați clic pe Continuare.
5. Mergeți în contul dumneavoastră e-mail și găsiți e-mailul de la Amway care conține memento-ul ID-ului dvs. Amway. 
6. Dați clic pe Autentificare în contul meu și autentificați-vă folosind contul dvs. Amway ID recuperat.

Dacă nu vă amintiți adresa de e-mail de contact, dar vă știți PIN-ul - numai pentru IPA și CPP:
1. Dați clic pe Autentificare.
2. 2. Dați clic pe Am uitat Amway ID.
3. Introduceți-vă numărul contului IPA Amway, dați clic pe Continuare.
4. Dați clic pe Nu-mi știu adresa de e-mail de contact.
5. Introduceți-vă PIN-ul, dați clic pe Continuare.
6. Contul dvs. Amway ID este afișat pe ecran, dați clic pe AUTENTIFICARE și autentificați-vă folosind contul dvs. Amway ID recuperat.
Aveți la dispoziție 5 încercări pentru a vă introduce PIN-ul corect. După a cincea încercare nereușită sunteți sfătuit să sunați la Amway. 
 

Cum mă înregistrez ca Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA)?

  1. Pe pagina de pornire Amway, dați clic pe Înregistrare.
  2. Alegeți Înregistrare ca Întreprinzător Privat Autorizat.
  3. Introduceți-vă detaliile în formularul online.
  4. Creați o parolă și validați-vă adresa de e-mail.
  5. Felicitări! Tocmai v-ați creat contul Amway!
  6. Aveți la dispoziție 30 de zile să finalizați înregistrarea.
  7. Trebuie doar să completați Detaliile personale, să încărcați documentele și să achitați Taxa de înregistrare.
  8. Nu este nevoie să semnați electronic documentele contractuale în timpul înregistrării. În schimb, puteți doar să acceptați termenii contractuali Amway bifând  căsuța indicată.
  9. Dacă nu finalizați procesul de înregistrare în termen de 30 de zile, solicitarea dumneavoastră va fi ștearsă automat.
  10. Rețineți: Dacă un client dorește să devină IPA Amway, își pot upgrada contul online fără a fi nevoie să se reînregistreze ca IPA Amway.

Comenzi

Dacă nu sunt înregistrat la Amway, cum pot să returnez un produs și să-mi fie rambursați banii?

1. Găsiți e-mailul de Confirmare a comenzii pe care l-ați primit după finalizarea comenzii - acesta conține un Formular de returnare.
2. Imprimați și completați manual Formularul de returnare.
3. Puneți-l în același pachet cu articolele pe care doriți să le returnați.
4. Trimiteți pachetul înapoi la adresa poștală specificată pe Formularul de returnare. După ce produsele ajung la destinație și returul este procesat, rambursarea va fi efectuată folosind metoda de plată pe care ați folosit-o când ați comandat.

Cum comand produse Amway?

1. Ca Oaspete
Dacă sunteți nou în Amway și nu doriți să deschideți un cont Amway, căutați produsele pe care le doriți pe site-ul web Amway (www.amway.ro) și adăugați-le în coșul de cumpărături. Finalizați procesul de plată ca Oaspete, plătind prețul total de vânzare cu amănuntul.
2. În calitate de Client înregistrat
Pentru a obține beneficii speciale și a plăti prețul pentru Clienți înregistrați (12% reducere la prețul total de vânzare cu amănuntul) va trebui să vă înregistrați în calitate de Client Amway (fie prin intermediul paginii principale prin link-ul de Înregistrare, fie în timpul procesului de plată).
3. În calitate de Cumpărător Privilegiat Plus (CPP) sau ca Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA Amway)
Pentru a obține produse Amway la un preț special pentru IPA Amway (reducere de 20% la prețul total de vânzare cu amănuntul), trebuie mai întâi să vă înregistrați în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus. Apoi puteți decide să construiți o afacere cu Amway și să vă transformați/faceți upgrade la statutul de IPA Amway. 
În calitate de CPP sau IPA Amway, veți putea să creați o rețea de clienți și IPA Amway/CPP și să obțineți beneficii pe baza achizițiilor lor și să achiziționați produse Amway pentru uz personal și de afaceri plătind prețul pentru IPA Amway.
 

Pot să îmi planific și să îmi salvez comenzile?

Da, o puteți facă dacă sunteți înregistrat la Amway! Am dezvoltat instrumentul Listă de preferințe pentru a ajuta utilizatorii să selecteze și să monitorizeze produsele pe care doresc să le cumpere. De asemenea, vă informează dacă oricare dintre produsele alese este nedisponibil. Lista de preferințe poate fi distribuită pe social media.

Navigare pe site

Nu găsesc informațiile de care am nevoie în pagină. Ce trebuie să fac?

Pentru a accesa toate informațiile de pe site, trebuie să vă autentificați în cont. Dacă încă nu ai găsit ce aveți nevoie, folosiți funcția de căutare din partea de sus a paginii principale.
 

Cum pot să contactez Serviciile de Asistență pentru Clienți?

Aveți două variante de a contacta Serviciul Amway de Relații cu Clienții: 
E-mail: [ADD SEPARATELY FOR EACH COUNTRY!] 
Telefon: [ADD SEPARATELY FOR EACH COUNTRY!]  
 

Unde găsesc oferte și produse la promoție?

Pentru a vedea ofertele și promoțiile noastre, trebuie să vă autentificați în cont pe site în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus, IPA Amway sau Client înregistrat. Puteți folosi butonul OFERTE PRINCIPALE din partea de sus a paginii principale pentru a descoperi cele mai noi oferte și promoții.
 

IPA

Cum pot schimba statutul unităţii Amway din IPA în CPP?

Prin statutul de IPA Amway puteţi avea acces la beneficiile maxime pe care afacerea Amway le oferă. Cu toate acestea, dacă decideţi la un moment dat că acest statut nu vă mai avantajează şi doriţi să continuaţi activitatea Amway ca şi Cumpărător Privilegiat Plus, aveţi mai jos paşii necesari şi câteva recomandări: 

1.  Schimbarea statutului din IPA (înregistrarea afacerii Amway cu firma - SRL/Întreprindere individuală/PFA, etc.) in CPP (persoană fizică neautorizată) se face pe baza unei notificări scrise trimise la Amway, semnată şi ştampilată, pe care se menţionează dacă firma respectivă are sau nu datorii la autorităţile fiscale sau la alți terți. În cazul care în afacerea Amway respective sunt înregistrate doua persoane, atunci cererea se semneaza de ambele persoane.

2. Procesarea cererii se va efectua  numai după ce se încheie situaţia financiar-contabilă a firmei înregistrate pe afacerea dumneavoastră Amway, care presupune:

  • achitarea integrală a eventualelor datorii existente către Amway (produse achiziţionate in rate, sold clienti negativ provenit din datorii anterioare neachitate);
  • emiterea si înregistrarea tuturor facturilor aferente plăților lunare;
  • înregistrarea tuturor facturilor de achiziție produse.

3.        De la primirea cererii de schimbare a statutului din IPA în CPP până la procesarea acesteia în baza de date Amway, vă recomandăm să nu plasați comenzi deoarece facturile de produse vor fi emise tot pe firma şi pot genera plată lunară care din nou trebuie facturată. 

Important! În cazul în care sunteţi IPA şi intenţionaţi să faceţi demersurile necesare pentru suspendarea/radierea firmei la Registrul Comerţului, vă rugăm să ne notificaţi înainte cu cel puţin 30 zile pentru a ne asigura că plățile lunare generate de firma înregistrată pe unitatea Amway au fost facturate şi plătite.

În aceasta situaţie, schimbarea statutului în CPP trebuie facută cel târziu la momentul in care firma a fost declarată radiată/suspendată, pentru a nu mai înregistra nici un fel de activitate economică asociată afacerii Amway (facturi produse, facturi aferente plăților lunare).

Pentru orice informaţii suplimentare vă rugăm să sunaţi la Departamentul Relaţii cu Clienţii: 037 37 882 32 

Care sunt codurile CAEN necesare pentru statutul de IPA?

Codurile CAEN sunt următoarele:

  • activitati de comerț (4799)
  • prestari servicii (7022 ori 7320 sau 8299).

Am mai semnat un contract Amway la un moment dat. Cum mă pot reînscrie? 

Conform Regulilor de Conduită Amway, Regula 6.4, reînscrierea într-o nouă unitate Amway se poate solicita dupa minim şase luni de inactivitate de la data demisiei vechii unităţi Amway - pentru a afla data exactă a demisiei, vă rugăm să contactaţi Departamentul Relaţii cu Clienţii, tel.+4 037 37 882 32 sau la adresa de email: inforo@amway.com. Reînscrierea se face pe baza următoarelor documente:

  • Declaraţia de inactivitate, scrisă şi semnată de către solicitant/ţi;
  • Noua cerere-tip Amway de Înscriere;

Conform prezentei Reguli, inactivitate înseamnă ca în această perioadă de minim 6 luni consecutive IPA/CPP :

  • Nu a exercitat nici o activitate legată de Corporaţia Amway, respectiv că nu a cumpărat produse Amway decât în calitate de Client, pentru uz personal,
  • Nu a acceptat comenzi pentru vânzarea de produse Amway, nu s-a implicat în nici o fază a serviciilor de comercializare,
  • Nu a prezentat Planul Amway de Vânzări şi Marketing,
  • Nu a participat la nici o activitate de recrutare, pregătire sau mobilizare condusă de un IPA/CPP Amway sau organizată cu sprijinul Corporaţiei.
  • IPA/CPP nu trebuie să participe la vreo activitate Amway sub numele altui IPA/CPP, al părinţilor, copiilor sau altor rude ale sale. În caz contrar nu poate fi considerat “inactiv” în conformitate cu prezenta Regulă. 

Din momentul în care un contract Amway (cerere-tip Amway) este procesat în baza de date, Întreprinzătorul se supune automat tuturor regulilor şi procedurilor Amway. Prin urmare, Regula de 6 luni de inactivitate se aplică şi Întreprinzătorilor demisionaţi pentru că nu au lansat prima comandă (ce conţine Setul de Pornire 2).

Acte necesare pentru înregistrarea ca Întreprinzător Privat Autorizat

Formularele tip pot fi descărcate de pe site-ul Amway după autentificare. Accesați secțiunea Centru de afaceri / Bibliotecă și folosiți filtrele existente pentru a le localiza.

Amway Romania emite factură de prestări servicii în numele și contul Prestatorului. Este necesar să se completeze, să se semneze și să se ștampileze Acordul de facturare în 2 exemplare. Un exemplar al Acordului de facturare se trimite la inforo@Amway.com,  iar un exemplar este reținut de IPA Amway. Acesta se va atașa obligatoriu la documentele de societate și se va prezenta la solicitarea autorităților fiscale.

Acordul de facturare se eliberează numai de la birourile Amway.


IMPORTANT:  Înregistrarea ca IPA Amway se face numai după primirea tuturor documentelor menționate mai sus. 

Opțiuni de livrare și detalii despre urmărirea pachetului tău

Țara/regiunea poate fi alta decât țara/regiunea din care am plasat comanda?

Nu. Țara/regiunea în care îți vom livra produsele preferate trebuie să fie întotdeauna aceeași țară/regiune din care ai plasat comanda.

Pot să schimb traseul de livrare a coletului meu?

Da, poți face asta. Sună-ne sau contactează-ne la inforo@amway.com și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți schimba data sugerată a livrării și adresa la care vei primi comanda.

Unde pot primi comanda?

Comanda poate fi livrată la o adresă pe care tu o alegi - acasă, la serviciu - însă, atenție: niciodată la o căsuță poștală.

Cât plătesc pentru livrare?

Consultă informațiile de mai sus pentru a afla care sunt taxele - Opțiuni de livrare și plată

Când voi putea să-mi urmăresc comanda? 

După ce comanda ta a părăsit depozitul nostru, vei putea să vezi detalii în pagina de Urmărire.

Cum funcționează urmărirea comenzii? 

Poți căuta numărul de urmărire în prezentarea generală a istoricului comenzilor. Atunci când dai clic pe numărul coletului, vei fi redirecționat spre site-ul de urmărire a curierului. Acolo vei găsi cele mai recente informații. 
E-mail-ul de confirmare a livrării comenzii va conține și numărul coletului/coletelor, dar și link-ul direct către site-ul de urmărire a curierului.

Pot să îmi anulez comanda ?

În cazul în care comanda taeste verificată și confirmată, contactează departamentul local de Serviciul Relaţii cu Clienţii pentru a afla mai multe despre anularea comenzii.

Care este procesul de livrare la domiciliu?

În cazul în care ai ales livrarea la domiciliu, îți vom trimite un e-mail atunci când comanda ta iese din depozit, confirmând că articolele au fost expediate.
E-mail-ul conține un număr de urmărire alături de un link spre pagina web a serviciului de curierat ales. Ulterior, curierul îți va trimite un mesaj text sau un e-mail pentru a te informa despre livrare.

Pot se scot articole din comanda mea?

Da, dacă nu ai confirmat comanda, poți să adaugi sau să scoți articole din coșul de cumpărături.

Ce să fac dacă primesc un articol greșit, un articol în minus sau unul în plus?

Pachetul/pachetele tău/tale este/sunt ridicate parțial automat și parțial manual. Din păcate, uneori se mai pot strecura și greșeli - și ne cerem scuze anticipat pentru ele! Atunci când s-a comis o greșeală în cazul comenzii tale, te rugăm să suni sau să trimiți un e-mail centrului local de contact în termen de 7 zile, pentru remedierea problemei.

Cum pot să fac un retur?

E simplu să returnezi o comandă! Urmează pașii:
 1. Autentifică-te în contul personal și accesează secțoinea Biroul meu
2. Mergi la pagina Istoricul comenzilor din Comenzile mele
3. Găsește comanda pe care vrei să o returnezi și dă clic pe link-ul Detalii comandă din dreptul ei
4. Da clic pe Returnare și urmează instrucțiunile.

Există vreo taxă pentru returnarea produselor?

Amway nu percepe nicio taxă pentru retururi, însă va trebui să achiți costurile de expediere de la adresa ta către Amway. Amway returnează valoarea costurilor de expediere în cazuri speciale - te rugăm să citești termenii și condițiile.

Ce trebuie să fac dacă primesc un articol/o comandă deteriorat(ă)?

Din păcate, se întâmplă ca, în timpul transportului, produsele și pachetele să fie deteriorate. Pentru a putea soluționa problema corect, te rugăm să reții următoarele lucruri importante în relația cu firma locală de curierat:
- Când cutia prezintă deteriorări vizibile, menționează acest lucru în documentul de primire a pachetului. 
- Dacă niciun articol nu este deteriorat, însă ambalajul a avut de suferit - acesta este scopul ambalajului, de a proteja articolele în timpul transportului.
- Este util să faci o fotografie clară cu ambalajul și să o incluzi în mesajul către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.
- Când un articol este deteriorat, te rugăm să incluzi o fotografie și cu conținutul cutiei, pentru a ne oferi o imagine de ansamblu despre livrarea în sine și despre conținut. Și aceasta poate fi inclusă în e-mail-ul tău către Serviciul Relaţii cu Clienţii.
- Trimite reclamația în timp util, în interval de 7 zile calendaristice, către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.

Unde pot găsi chitanța/factura mea?

Facturile sunt anexate la e-mail-urile de confirmare a livrării. Poți, de asemenea, să descarci versiunea PDF a facturilor din secțiunea Detalii comandă, pe care o poți accesa din Biroul meu. Rețineți că pentru a putea vizualiza pagina Biroul meu trebuie să fii autentificat.

Pot să urmăresc comanda mea?

Da, poți. Pentru mai multe detalii și descrieri, accesează secțiunea Întrebări și răspunsuri - Opțiuni de livrare - Cum poți urmări comanda.

În cât timp voi primi comanda? 

În funcție de serviciile de curierat alese, comanda poate ajunge la tine astfel:

DPD Livrare la domiciliu Clasic - În 3-4 zile lucrătoare
FAN COURIER -  În 3 - 4 zile lucrătoare

P.S. Comanda ta va fi trimisă către depozitul nostru pentru procesare de îndată ce este achitată și confirmată. 
Timpii menționați mai sus se aplică după primirea confirmării comenzii tale.

Ce se întâmplă dacă decid să păstrez articolul?

Dacă până la urmă decizi să păstrezi articolul, anulează returul din secțiunea Detalii retur. Retururile tale pot fi găsite în paginile Istoricul comenzilor și Retururile mele

Care este procesul de „livrare cu ridicare personală”?

Livrarea cu ridicare personală este posibilă în timpul procesului de finalizare a plății. După ce selectezi adresa ta de livrare, poți alege opțiunea de livrare cu ridicare personală. Atunci când introduci codul poștal vei vedea punctele de colectare disponibile. Comanda ta va fi depusă la un punct de colectare timp de 5 zile calendaristice, după care va fi trimisă înapoi la depozitul nostru.

Când voi primi contravaloarea aferentă returului?

După ce predai coletul de retur curierului, va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare pentru ca aceasta să ajungă la Punctul de colectare a coletelor. Coletele de retur sunt expediate la depozitul Amway de două ori pe săptămână.
De aceea, rambursarea poate dura între 12 și 14 zile lucrătoare. 
Reține: retururile primite și procesate înainte de 26 a lunii vor fi incluse în prezentarea generală a plăților pentru luna curentă. 
După această dată, ajustarea va fi inclusă în luna următoare.

Sisteme de tratare a apei eSpring

Este necesară curăţarea în mod regulat a echipamentului auxiliar (furtunuri, divertor), pentru aparatul eSpring? La ce interval de timp?

Da, este necesară curăţarea regulata a furtunurilor pentru a mentine calitatea apei eSpring. Intervalul la care se face aceasta operatiune este data de gradul de duritate a apei din zona in care locuiti. Procedura de mentenanta este urmatoarea:

PROCEDURĂ PENTRU CURĂŢAREA ELEMENTELOR AUXILIARE ALE SISTEMULUI eSPRING

SOLUŢIE STANDARD PENTRU DEZINFECTARE

  1. Măsuraţi 15 mL înălbitor (dezinfectant pe bază de clor) fără parfum, într-un recipient de 1 L, cu capac
  2. Umpleţi recipientul cu apă rece, tratată
  3. Amestecaţi

Notă: A nu se folosi Înălbitorul Amway pentru procedura de dezinfectare.

 

Procedură pentru dezinfectarea furtunurilor

  1. Înainte de a începe procedura colectaţi 2 L apă tratată într-un recipient de sticlă, curat
  2. Îndepărtaţi furtunul
  3. Plasaţi furtunul într-un vas suficient de încăpător
  4. Turnaţi cu grijă soluţia standard de dezinfectare în vasul în care se află furtunul astfel încât acesta să fie acoperit
  5. Lăsaţi în repaus timp de o oră
  6. Folosind mănuşi, clătiţi furtunul de mai multe ori cu apa curată şi tratată
  7. Reinstalaţi furtunul şi lăsaţi apa să curgă timp de 60 secunde
  8. Dacă este necesar, repetaţi procedura folosind o nouă soluţie dezinfectantă

Procedură pentru dezinfectarea divertorului din metal (A nu se folosi în cazul divertoarelor de plastic)

1. Înainte de a începe procedura colectaţi 2 L apă tratată într-un recipient de sticlă, curat

2. Îndepărtaţi divertorul

3. Plasaţi divertorul într-un vas suficient de încăpător

4. Turnaţi cu grijă soluţia standard de dezinfectare în vasul în care se află divertorul astfel încât divertorul să fie acoperit

5. Lăsaţi în repaus timp de o oră

6. Folosind mănuşi, clătiţi divertorul de mai multe ori cu apa curată şi tratată

7. Reinstalaţi divertorul şi lăsaţi apa să curgă timp de 60 secunde

8. Dacă este necesar, repetaţi procedura folosind o nouă soluţie dezinfectantă

Îndepărtarea depunerilor generate de apa dură la nivelul duzei de curgere

1. Înainte de a începe procedura colectaţi 2 L apă tratată într-un recipient de sticlă, curat

2. Îndepărtaţi duza de curgere

3. Plasaţi duza de curgere într-un vas suficient de încăpător

4. Amestecaţi cu grijă 40 ml detergent Dish Drops cu apă caldă într-un recipient de 1 L şi turnaţi soluţia în vasul în care se află duza de curgere astfel încât duza să fie acoperită

5. Lăsaţi în repaus timp de o oră

6. Clătiţi de mai multe ori duza cu apă tratată

7. Folosind o bucată de material moale, ştergeţi duza pentru a îndepărta depunerile

8. Reinstalaţi duza şi lăsaţi apa să curgă timp de 60 secunde

9. Dacă este necesar, repetaţi procedura

Îndepărtarea depunerilor generate de apa dură la nivelul divertorului

1. Înainte de a începe procedura colectaţi 2 L apă tratată într-un recipient de sticlă, curat

2. Îndepărtaţi divertorul

3. Plasaţi divertorul într-un vas suficient de încăpător peste care turnaţi oţet astfel încât divertorul să fie acoperit cu soluţie

4. Lăsaţi în repaus timp de o oră

5. Folosind mănuşi, clătiţi divertorul de mai multe ori cu apă tratată

6. Reinstalaţi divertorul şi lăsaţi apa să curgă timp de 60 secunde

7. Dacă este necesar, repetaţi procedura folosind o nouă cantitate de oţet.

Conform ultimei proceduri stabilite este recomandată înlocuirea furtunurilor o data la 2 ani.

Este recomandată curăţarea furtunurilor regulat, de câte ori este necesar, în funcţie de factorii locali precum gradul de duritate al apei.

Care este procesul de service/garanție pentru aparatul eSpring?

  1. Condiții de garanție

Aparatele/piesele eSpring care se află în perioada de garanție pot fi înlocuite gratuit numai după ce a fost realizată evaluarea tehnică, iar Amway a aprobat inlocuirea/returnarea acestora. Garantia producatorului presupune inlocuirea numai pentru produsele cu acelasi cod.

Termene de garanție:

Aparatele eSpring – 2 ani (garanție standard) sau 5 ani (garanție prelungită)

Piesele de schimb eSpring – 2 ani

Cartușele eSpring – 1 an sau 5000 de litri

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că termenul de garanție se calculează de la data facturii.

  1. Procesul de evaluare tehnică

Atunci când întâmpinați probleme cu aparatele eSpring , primul pas este să contactați telefonic departamentul Contact Center. Operatorii noștri vă vor prezenta pașii care trebuie urmați pentru evaluarea tehnică. Pentru a putea urma îndeaproape instrucțiunile operatorului, este important să aveți aparatul la îndemână, alături de numărul comenzii, data achiziționării și seria aparatului (aceasta se află pe carcasa inferioară).


Majoritatea defectelor pot fi identificate prin evaluare tehnică telefonică. Astfel, după ce a fost identificată piesa defectă, aceasta poate fi trimisă către dumneavoastră imediat și fără costuri suplimentare, dacă aparatul este încă în garanție.
Dacă aparatul nu este în garanție, piesa defectă poate fi achiziționată online, pe www.amway.ro.

În cazul în care nu se poate identifica defecțiunea prin evaluare telefonică, puteți trimite aparatul în service, dar doar după ce primiți confirmarea departamentului Contact Center. Aparatul trebuie trimis împreună cu cartușul uscat. Contact Center va chema un curier DPD la adresa dumneavoastră pentru a colecta aparatul, fără costuri suplimentare. Acest lucru este valabil doar în cazul în care se trimite spre verificare întregul aparat, nu doar cartușul.

Amway nu își asumă responsabilitatea pentru aparatele/cartușele trimise de către Întreprinzători fără a fi evaluate mai întâi de către Contact Center.

Odată ce ați trimis aparatul în service, procedura poate dura până la 4-6 săptămâni (incluzând timpul de expediere, service, returnarea aparatului reparat). Dupa incheierea procesului de service, Amway va livra aparatul catre intreprinzator prin curier impreuna cu fisa de evaluare tehnica.

  1. Formularul de retur

Pentru fiecare aparat trimis in service este necesară completarea unui formular de retur (disponibil în Bibliotecă) care conține datele persoanei care a achiziționat aparatul eSpring, data achiziționării aparatului, și motivul de retur (aici trebuie specificat “Service eSpring”). Formularul trebuie adăugat în colet, alături de aparat.

Link process retur: https://www.amway.ro/return-policy

  1. Comunicări

Amway vă va trimite câte un e-mail atunci când:

- aparatul a ajuns în depozitul ABG Ungaria

- evaluarea tehnică a fost efectuată și vă vor fi comunicate piesa/piesele defecte și costul aferent înlocuirii acestora*

- aparatul eSpring va fi expediat din ABG Ungaria (alături de AWB-ul de urmărire).

*Dacă aparatul sau piesele acestuia nu se află în perioada de garanție, acestea trebuie achitate. În cazul acesta, vă rugăm să efectuați plata prin transfer bancar, menționând numărul Amway al Întreprinzătorului care a achiziționat aparatul, iar mai apoi trimiteți dovada plății prin e-mail (inforo@amway.com). Pentru un proces de retur cât mai optim, vă rugăm să menționați și adresa la care doriți să trimitem aparatul reparat.