Înregistrează-te în calitate de Client și beneficiază de 12% reducere la toate produsele!

Tutoriale video

Urmărește acum

Descoperă Amway online

Află detalii despre site

Ai întrebări?

Avem răspunsuri

Mai mult Mai puțin

Explorează Amway online

Află cum te poate ajuta site-ul Amway să îți administrezi mai eficient afacerea.

Înregistrează-te acum

.

Înregistrarea în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus

Tot ceea ce trebuie să știi despre înregistrarea online în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus

Oferă ajutor clientului în timpul procesului de înregistrare

Familiarizează-te cu procesul rapid și ușor de înregistrare a clienților, pentru a-i putea ajuta ulterior să se înregistreze!

Autentificarea pe noul site

Cum să te autentifici, ce detalii să folosești și ce să faci dacă le-ai uitat.

Plasarea și returnarea unei comenzi

Mai multe opțiuni și flexibilitate atunci când comanzi produsele Amway! Află detalii!

Mai mult Mai puțin

.

Materiale de sprijin

Documente juridice și BC

Descărcare
document | 297 KB
Documente juridice și BC

Descărcare
document | 443 KB
Documente juridice și BC

Descărcare
document | 483 KB
Documente juridice și BC

Descărcare
document | 203 KB
Documente juridice și BC

Descărcare
document | 442 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 683 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 323 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 367 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 255 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 292 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 375 KB
Cum să folosești site-ul

Descărcare
document | 249 KB

.

Înscriere/Autentificare

Cum se autentifică pe noul site utilizatorii care s-au înregistrat înainte de luni, 6 septembrie 2021?

Trebuie doar să-și introducă numele de utilizator și parola existente (vechi) pentru a se autentifica pe noul site.

Este nevoie să îmi păstrez vechile informații de autentificare?
PENTRU UTILIZATORII CARE S-AU ÎNREGISTRAT ÎNAINTE DE 6 SEP. 2021


DA, dacă v-ați înregistrat la Amway înainte de luni, 6 septembrie 2021, veți avea nevoie de aceste date de autentificare pentru a vă autentifica pe noul site.
În plus, procesul de actualizare a site-urilor noastre și a aplicațiilor de afaceri se află în desfășurare. În curând vom lansa la scară globală noua tehnologie. Dacă aveți o afacere internațională, va trebui să folosiți datele de autentificare anterioare pe Amway online pentru țările și aplicațiile care nu au fost actualizate încă. După implementarea completă a ID-ului Amway, noua dumneavoastră identitate digitală vă va oferi acces la toate aplicațiile Amway din lume.
 

Cum se autentifică pe noul site potențialii Întreprinzători?

Aceștia trebuie înainte să se înregistreze ca CPP sau Client, apoi să se autentifice cu datele noului lor Amway ID (adresă e-mail și parolă).
 

Ce trebuie să fac dacă îmi uit ID-ul Amway (numele de utilizator)?

Dacă vă știți adresă de e-mail de contact:
1. Dați clic pe Autentificare.
2. 2. Dați clic pe Am uitat Amway ID.
3. Introduceți-vă numărul IPA Amway, dați clic pe Continuare.
4. Introduceți adresa de e-mail de contact, dați clic pe Continuare.
5. Mergeți în contul dumneavoastră e-mail și găsiți e-mailul de la Amway care conține memento-ul ID-ului dvs. Amway. 
6. Dați clic pe Autentificare în contul meu și autentificați-vă folosind contul dvs. Amway ID recuperat.

Dacă nu vă amintiți adresa de e-mail de contact, dar vă știți PIN-ul - numai pentru IPA și CPP:
1. Dați clic pe Autentificare.
2. 2. Dați clic pe Am uitat Amway ID.
3. Introduceți-vă numărul contului IPA Amway, dați clic pe Continuare.
4. Dați clic pe Nu-mi știu adresa de e-mail de contact.
5. Introduceți-vă PIN-ul, dați clic pe Continuare.
6. Contul dvs. Amway ID este afișat pe ecran, dați clic pe AUTENTIFICARE și autentificați-vă folosind contul dvs. Amway ID recuperat.
Aveți la dispoziție 5 încercări pentru a vă introduce PIN-ul corect. După a cincea încercare nereușită sunteți sfătuit să sunați la Amway. 
 

În calitate de Cumpărător Privilegiat Plus sau Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA Amway), ce trebuie să fac dacă mi-am uitat parola?

Vă puteți schimba ușor parola prin intermediului site-ului. În funcție de când v-ați înregistrat la Amway, trebuie să urmați o procedură puțin diferită: 
Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 și vă veți folosi PIN-ul pentru a vă schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare.
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă ID-ul Amway/numele de utilizator și dați clic pe CONTINUARE. (Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021, ID-ul Amway/numele de utilizator încă este vechea informație de autentificare.)
4. Selectați opțiunea Folosiți PIN-ul contului, introduceți PIN-ul și dați clic pe Continuare.
5. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe TRIMITERE.
NOTĂ: Dacă nu aveți o adresă e-mail asociată cu contul dumneavoastră, SINGURA opțiune va fi să vă introduceți PIN-ul.
Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 și vă veți folosi adresa de e-mail pentru a vă schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă numele de utilizator și dați clic pe CONTINUARE. (Dacă v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021, ID-ul Amway/numele de utilizator încă este vechea informație de autentificare.)
4. Selectați Trimite un mesaj e-mail la: și dați clic pe Continuare.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa de e-mail asociată contului dvs. Amway.
5. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. COPIAȚI CODUL DIN 6 CIFRE.
6. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe „VERIFICARE”
7. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.
Dacă v-ați înregistrat după 6 septembrie 2021 și vă veți folosi ID-ul Amway pentru a vă schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă ID-ul Amway (adresa de e-mail) și dați clic pe TRIMITERE.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa dvs. de e-mail.
4. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. COPIAȚI CODUL DIN 6 CIFRE.
5. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe „VERIFICARE”
6. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.
După ce vă introduceți și confirmați noua parolă, veți vedea un mesaj de confirmare a modificării. Acum vă veți putea autentifica folosind ID-ul Amway/numele de utilizator și noua dumneavoastră parolă.  

În calitate de client, ce trebuie să fac dacă îmi uit parola?

Vă puteți schimba ușor parola prin intermediului site-ului. În funcție de când v-ați înregistrat la Amway, trebuie să urmați o procedură puțin diferită: 
Clienții înregistrați înainte de 6 septembrie 2021 care își vor folosi adresa de e-mail pentru a schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă numele de utilizator și dați clic pe CONTINUARE. (Întrucât v-ați înregistrat înainte de 6 septembrie 2021, ID-ul Amway/numele de utilizator încă este vechea informație de autentificare.)
4. Selectați Trimite un mesaj e-mail la: și dați clic pe Continuare.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! 
Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa de e-mail asociată contului dvs. Amway.
5. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. Copiați codul din 6 cifre.
6. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe VERIFICARE.
7. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.
Clienții înregistrați după 6 septembrie 2021 care își vor folosi ID-ul Amway pentru a  schimba parola:
1. Mergeți la site-ul Amway și dați clic pe Autentificare. 
2. Dați clic pe Am uitat parola.
3. Introduceți-vă ID-ul Amway (adresa de e-mail) și dați clic pe TRIMITERE.
Veți vedea o nouă fereastră de verificare cu 6 casete goale. NU ÎNCHIDEȚI ACEASTĂ FEREASTRĂ! 
Un e-mail conținând un cod din 6 cifre va fi trimis la adresa dvs. de e-mail.
4. Mergeți în contul dumneavoastră de e-mail și găsiți e-mailul de la Amway. Copiați codul din 6 cifre.
5. Introduceți codul din 6 cifre în fereastra de verificare și dați clic pe VERIFICARE.
6. Introduceți-vă noua parolă, confirmați-o, apoi dați clic pe RESETARE PAROLĂ.

După ce vă introduceți și confirmați noua parolă, veți vedea un mesaj de confirmare a modificării. Acum vă veți putea autentifica folosind ID-ul Amway/numele de utilizator și noua dumneavoastră parolă.

Care sunt noua identitate Amway globală și Amway ID?

În curând, fiecărui utilizator va putea să folosească un singur nume de utilizator și o singură parolă pentru TOATE aplicațiile digitale Amway la nivel global. Când vă autentificați pe noul site, câmpul pentru numele de utilizator este redenumit „Amway ID”. Utilizatorii care s-au înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 trebuie să își introducă vechiul nume de utilizator, iar utilizatorii care s-au înregistrat pe noul site își vor folosi adresa de e-mail. După tranziția la noua identitate globală, planificată pentru Faza III, toți utilizatorii își vor introduce adresa de e-mail unică drept ID Amway și își vor crea o parolă respectând reguli mai stricte. 

De ce utilizatorii site-ului care s-au înregistrat înainte de 6 septembrie 2021 nu folosesc noul Amway ID și funcția identității globale?

Pentru ca utilizatorii actuali să se poate familiariza cu noul site și III reduce orice posibile întreruperi ale afacerii lor, tranziția la noul Amway ID și la funcția identității globale va fi finalizată în decursul Fazei III. Odată cu lansarea noului site, utilizatorii actuali se autentifică folosind aceleași date ca până atunci.

Cum mă înregistrez în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus (CPP)?

1. Pe pagina principală Amway, dați clic pe Înregistrare. 
2. Selectați Înregistrează-te în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus. 
3. Introduceți-vă detaliile în formularul online. 
4. Creați o parolă.
5. Verificați-vă adresa de e-mail folosind codul din 6 cifre care v-a fost trimis prin e-mail.
6. Semnați contractul online folosind semnătura electronică. 
Dacă nu finalizați procesul de înregistrare în termen de 30 de sile, solicitarea dumneavoastră va fi ștearsă automat. 
Notă: În cazul în care un Client înregistrat dorește să acceseze la poziția de Cumpărător Privilegiat Plus, își poate upgrada contul online, nu trebuie să se reînregistreze în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus.

Cum pot să trec de la Cumpărător Privilegiat Plus la Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA Amway)?

Procedura prin care un Cumpărător Privilegiat Plus devin IPA Amway se desfășoară offline. Solicitantul trebuie să trimită către Amway un Formular de schimbare a statutului însoțit de documentele obligatorii (lista diferă în funcție de țară) pentru accederea la un statut superior. Formularul de schimbare a statutului se găsește pe site în secțiunea Bibliotecă din cadrul Informații de afaceri.
Echipa Amway Data Order & Entry verifică toate documentele primite și, dacă toate sunt corecte, efectuează modificarea naturii afacerii din Cumpărător Privilegiat Plus la IPA Amway în sistemul Amway. În cazul în care Cumpărătorul Privilegiat Plus nu a furnizat toate informațiile sau documentele necesare, va fi contactat pentru a trimite ce lipsește.
Noii IPA Amway pot să-și vadă noul statut în Harta LOS din Pagina Core Plus.
 

Cum pot să mă înregistrez în calitate de client?

Există două modalități de a vă înregistra în calitate  de client:
Din pagina principală. 
1. Dați clic pe butonul Înregistrare din colțul dreapta sus. 
2. Alegeți Înregistrare în calitate de client. 
3. Introduceți-vă detaliile în formularul online și urmați pas cu pas procesul de creare a unui cont.
În timpul efectuării plății 
1. Adăugați produsele selectate în coșul de cumpărături și treceți la efectuarea plății. 
2. În timpul procesului de plată, veți fi întrebat dacă doriți să vă înregistrați în calitate de Client. Selectați această opțiune pentru a vă crea contul. 
 

Cum pot eu, în calitate de Client înregistrat, să devin Cumpărător Privilegiat Plus sau IPA Amway?

Un Client trebuie înainte să își upgradeze contul la nivelul Cumpărător Privilegiat Plus printr-o procedură online: 
1. Autentificați-vă, mergeți la Contul meu și derulați în jos. 
2. Găsiți secțiunea „Începe o afacere Amway” în partea stângă a paginii și dați clic pe Înregistrare, apoi urmați instrucțiunile.

Comenzi

Cum comand produse Amway?

1. Ca Oaspete
Dacă sunteți nou în Amway și nu doriți să deschideți un cont Amway, căutați produsele pe care le doriți pe site-ul web Amway (www.amway.ro) și adăugați-le în coșul de cumpărături. Finalizați procesul de plată ca Oaspete, plătind prețul total de vânzare cu amănuntul.
2. În calitate de Client înregistrat
Pentru a obține beneficii speciale și a plăti prețul pentru Clienți înregistrați (12% reducere la prețul total de vânzare cu amănuntul) va trebui să vă înregistrați în calitate de Client Amway (fie prin intermediul paginii principale prin link-ul de Înregistrare, fie în timpul procesului de plată).
3. În calitate de Cumpărător Privilegiat Plus (CPP) sau ca Întreprinzător Privat Autorizat Amway (IPA Amway)
Pentru a obține produse Amway la un preț special pentru IPA Amway (reducere de 20% la prețul total de vânzare cu amănuntul), trebuie mai întâi să vă înregistrați în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus. Apoi puteți decide să construiți o afacere cu Amway și să vă transformați/faceți upgrade la statutul de IPA Amway. 
În calitate de CPP sau IPA Amway, veți putea să creați o rețea de clienți și IPA Amway/CPP și să obțineți beneficii pe baza achizițiilor lor și să achiziționați produse Amway pentru uz personal și de afaceri plătind prețul pentru IPA Amway.
 

Pot să îmi planific și să îmi salvez comenzile?

Da, o puteți facă dacă sunteți înregistrat la Amway! Am dezvoltat instrumentul Listă de preferințe pentru a ajuta utilizatorii să selecteze și să monitorizeze produsele pe care doresc să le cumpere. De asemenea, vă informează dacă oricare dintre produsele alese este nedisponibil. Lista de preferințe poate fi distribuită pe social media.

Dacă nu sunt înregistrat la Amway, cum pot să returnez un produs și să-mi fie rambursați banii?

1. Găsiți e-mailul de Confirmare a comenzii pe care l-ați primit după finalizarea comenzii - acesta conține un Formular de returnare.
2. Imprimați și completați manual Formularul de returnare.
3. Puneți-l în același pachet cu articolele pe care doriți să le returnați.
4. Trimiteți pachetul înapoi la adresa poștală specificată pe Formularul de returnare. După ce produsele ajung la destinație și returul este procesat, rambursarea va fi efectuată folosind metoda de plată pe care ați folosit-o când ați comandat.

Navigare pe site

Nu găsesc informațiile de care am nevoie în pagină. Ce trebuie să fac?

Pentru a accesa toate informațiile de pe site, trebuie să vă autentificați în cont. Dacă încă nu ai găsit ce aveți nevoie, folosiți funcția de căutare din partea de sus a paginii principale.
 

Unde găsesc oferte și produse la promoție?

Pentru a vedea ofertele și promoțiile noastre, trebuie să vă autentificați în cont pe site în calitate de Cumpărător Privilegiat Plus, IPA Amway sau Client înregistrat. Puteți folosi butonul OFERTE PRINCIPALE din partea de sus a paginii principale pentru a descoperi cele mai noi oferte și promoții.
 

Cum pot să contactez Serviciile de Asistență pentru Clienți?

Aveți două variante de a contacta Serviciul Amway de Relații cu Clienții: 
E-mail: [ADD SEPARATELY FOR EACH COUNTRY!] 
Telefon: [ADD SEPARATELY FOR EACH COUNTRY!]  
 

Opțiuni de livrare și detalii despre urmărirea pachetului tău

Unde pot primi comanda?

Comanda poate fi livrată la o adresă pe care tu o alegi - acasă, la serviciu - însă, atenție: niciodată la o căsuță poștală.

Țara/regiunea poate fi alta decât țara/regiunea din care am plasat comanda?

Nu. Țara/regiunea în care îți vom livra produsele preferate trebuie să fie întotdeauna aceeași țară/regiune din care ai plasat comanda.

În cât timp voi primi comanda? 

În funcție de serviciile de curierat alese, comanda poate ajunge la tine astfel:

DPD Livrare la domiciliu Clasic - În 3-4 zile lucrătoare
FAN COURIER -  În 3 - 4 zile lucrătoare

P.S. Comanda ta va fi trimisă către depozitul nostru pentru procesare de îndată ce este achitată și confirmată. 
Timpii menționați mai sus se aplică după primirea confirmării comenzii tale.

Cât plătesc pentru livrare?

Consultă tabelul de mai sus pentru a afla care sunt taxele - Opțiuni de livrare și plată

Când voi putea să-mi urmăresc comanda? 

După ce comanda ta a părăsit depozitul nostru, vei putea să vezi detalii în pagina de Urmărire.

Cum funcționează urmărirea comenzii? 

Poți căuta numărul de urmărire în prezentarea generală a istoricului comenzilor. Atunci când dai clic pe numărul coletului, vei fi redirecționat spre site-ul de urmărire a curierului. Acolo vei găsi cele mai recente informații. 
E-mail-ul de confirmare a livrării comenzii va conține și numărul coletului/coletelor, dar și link-ul direct către site-ul de urmărire a curierului.

Pot să schimb traseul de livrare a coletului meu?

Da, poți face asta. Sună-ne sau contactează-ne la inforo@amway.com și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți schimba data sugerată a livrării și adresa la care vei primi comanda.

Care este procesul de livrare la domiciliu?

În cazul în care ai ales livrarea la domiciliu, îți vom trimite un e-mail atunci când comanda ta iese din depozit, confirmând că articolele au fost expediate.
E-mail-ul conține un număr de urmărire alături de un link spre pagina web a serviciului de curierat ales. Ulterior, curierul îți va trimite un mesaj text sau un e-mail pentru a te informa despre livrare.

Care este procesul de „livrare cu ridicare personală”?

Livrarea cu ridicare personală este posibilă în timpul procesului de finalizare a plății. După ce selectezi adresa ta de livrare, poți alege opțiunea de livrare cu ridicare personală. Atunci când introduci codul poștal vei vedea punctele de colectare disponibile. Comanda ta va fi depusă la un punct de colectare timp de 5 zile calendaristice, după care va fi trimisă înapoi la depozitul nostru.

Pot să urmăresc comanda mea?

Da, poți. Pentru mai multe detalii și descrieri, accesează secțiunea Întrebări și răspunsuri - Opțiuni de livrare - Cum poți urmări comanda.

Pot se scot articole din comanda mea?

Da, dacă nu ai confirmat comanda, poți să adaugi sau să scoți articole din coșul de cumpărături.

Pot să îmi anulez comanda ?

În cazul în care comanda taeste verificată și confirmată, contactează departamentul local de Serviciul Relaţii cu Clienţii pentru a afla mai multe despre anularea comenzii.

Ce să fac dacă primesc un articol greșit, un articol în minus sau unul în plus?

Pachetul/pachetele tău/tale este/sunt ridicate parțial automat și parțial manual. Din păcate, uneori se mai pot strecura și greșeli - și ne cerem scuze anticipat pentru ele! Atunci când s-a comis o greșeală în cazul comenzii tale, te rugăm să suni sau să trimiți un e-mail centrului local de contact, pentru remedierea problemei.

Ce trebuie să fac dacă primesc un articol/o comandă deteriorat(ă)?

Din păcate, se întâmplă ca, în timpul transportului, produsele și pachetele să fie deteriorate. Pentru a putea soluționa problema corect, te rugăm să reții următoarele lucruri importante în relația cu firma locală de curierat:
- Când cutia prezintă deteriorări vizibile, menționează acest lucru în documentul de primire a pachetului. 
- Dacă niciun articol nu este deteriorat, însă ambalajul a avut de suferit - acesta este scopul ambalajului, de a proteja articolele în timpul transportului.
- Este util să faci o fotografie clară cu ambalajul și să o incluzi în mesajul către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.
- Când un articol este deteriorat, te rugăm să incluzi o fotografie și cu conținutul cutiei, pentru a ne oferi o imagine de ansamblu despre livrarea în sine și despre conținut. Și aceasta poate fi inclusă în e-mail-ul tău către Serviciul Relaţii cu Clienţii.
- Trimite reclamația în timp util, în interval de 7 zile calendaristice, către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.

Există vreo taxă pentru returnarea produselor?

Amway nu percepe nicio taxă pentru retururi, însă va trebui să achiți costurile de expediere de la adresa ta către Amway. Amway returnează valoarea costurilor de expediere în cazuri speciale - te rugăm să citești termenii și condițiile.

Cum pot să fac un retur?

E simplu să returnezi o comandă! Urmează pașii:
 1. Autentifică-te în contul personal și accesează secțoinea Biroul meu
2. Mergi la pagina Istoricul comenzilor din Comenzile mele
3. Găsește comanda pe care vrei să o returnezi și dă clic pe link-ul Detalii comandă din dreptul ei
4. Da clic pe Returnare și urmează instrucțiunile.

Unde pot găsi chitanța/factura mea?

Facturile sunt anexate la e-mail-urile de confirmare a livrării. Poți, de asemenea, să descarci versiunea PDF a facturilor din secțiunea Detalii comandă, pe care o poți accesa din Biroul meu. Rețineți că pentru a putea vizualiza pagina Biroul meu trebuie să fii autentificat.

Ce se întâmplă dacă decid să păstrez articolul?

Dacă până la urmă decizi să păstrezi articolul, anulează returul din secțiunea Detalii retur. Retururile tale pot fi găsite în paginile Istoricul comenzilor și Retururile mele

Când voi primi contravaloarea aferentă returului?

După ce predai coletul de retur curierului, va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare pentru ca aceasta să ajungă la Punctul de colectare a coletelor. Coletele de retur sunt expediate la depozitul Amway de două ori pe săptămână.
De aceea, rambursarea poate dura între 12 și 14 zile lucrătoare. 
Reține: retururile primite și procesate înainte de 26 a lunii vor fi incluse în prezentarea generală a plăților pentru luna curentă. 
După această dată, ajustarea va fi inclusă în luna următoare.