Date de contact DPD/Serviciu Clienți/Expedieri interne

Telefon: +40 031 824 90 90

E-mail: backline@dpd.ro

Luni - Vineri: 09.00 - 17.00

Date de contact DPD/Date de contact stații de livrare DPD

https://www.dpd.com/ro/home/contact/contact

Programul de livrare este zilnic între orele 9.00-18.00. Sâmbăta şi duminica nu se efectuează livrări prin DPD.

Va aducem in atentie doua aspecte foarte importante in cazul in care doriti sa contactati firma de curierat DPD:

 

I.                 Apelarea numarului din sms

Daca ati primit sms de la firma DPD continand un numar de telefon al curierului, va rugam apelarea curierului sa se faca numai de pe acelasi numar de telefon la care s-a primit sms-ul.  

 

II.               Mesaje centrala DPD si pasi de urmat

Cand apelati numarul de telefon al firmei de curierat DPD (la numarul primit pe SMS  sau la numarul general)  pentru a intra in contact cu un operator DPD, va prezentam mai jos etapele apelului precum si actiunile pe care va recomandam sa le intreprindeti punctual:   

 

  1. “Mesaj de intampinare din partea operatorului.” – nu este necesara interventia dvs
  2. “Pentru informatii despre urmarirea coletului, apasati tasta 2”  - este necesar sa apasati tasta 2 si sa asteptati 2 minute pentru a asculta urmatorul mesaj al centralei, respectiv:
  3. “Daca doriti sa fiti contactat la acelasi numar de telefon, apasati tasta 1. Daca doriti sa fiti sunat la un alt numar de telefon , apasati tasta 2”   - nu este necesar sa apasati nici tasta 1, nici tasta 2 intrucat sunt nefunctionale. Va recomandam sa asteptati inca 2 minute, dupa care veti fi directionati automat catre un operator cu care veti putea discuta.

Vom reveni cu noi informatii de indata ce situatia va fi reglata.

Informații SMS și urmărirea comenzii pe site-ul DPD

 

Datorită modificării platformei de lucru DPD, au fost implementate proceduri noi privind:

- mesajele trimise (SMS) pentru primirea coletului 

- expedierea corespondenței către Compania Amway prin intermediul DPD

SMS pentru livrarea coletului:

  • În momentul în care coletul ajunge în stația de livrare, expediția este scanată pentru a ieși în livrare și este transmis următorul SMS informativ:

Exemplu: „Exped. 850xxxxxxxxx pentru. ;Str.xxxxxx, Livrare în 08.11 între 9-17

Pentru informații sunați la: 031.8249097

Ramburs xx.xx RON

  • Pentru a putea intra în contact direct cu agentul care se ocupă de efectuarea livrării, este necesar să îl apelați de la numărul de telefon la care ați recepționat SMS-ul, în timpul programului de lucru (9-17). În cazul în care apelați depășind intervalul orar dat, apelul dumneavoastră va fi preluat de către departamentul Call Center DPD.
  • În situația în care, din diverse motive, agentul a întâmpinat dificultăți la livrare, se va transmite un nou SMS către destinatar cu informația de mai jos, (cu mențiunea că nota marcată cu roșu diferă în funcție de motivele nelivrării: adresă greșită/ refuz primire/ destinatar absent/ livrare programată / etc.).

Exemplu: „DPD, în 15.11 la 12:40, nu am putut livra coletul 850xxxxx  Str. xxxxxx nr. 7

Destinatar absent 1

Pentru info: 031.8249097”

  • Daca nu ați putut contacta curierul și nu ați putut programa livrarea iar ulterior doriți să verificați statusul coletului dumneavoastră, puteți accesa: https://tracking.dpd.ro/, introducând numarul de awb primit în sms:  8xxxxxxxxxx ( 11 cifre).
  • Pentru a contacta direct reprezentantul DPD zonal, vă rugăm să accesați : https://www.dpd.com/ro/home/contact/contact. Pentru a vă putea identifica coletul, este necesar să le oferiți numărul de awb recepționat în SMS.

Expedierea corespondenței către Compania Amway prin intermediul DPD

Dacă doriți să trimiteți corespondența adresată Companiei Amway prin curierul DPD, vă rugăm să transmiteți un email/solicitare la inforo@amway.com. După primirea mesajului, se va plasa către DPD o cerere de ridicare documente (cu AWB de preluare documente) și în următoarea zi lucrătoare corespondența va fi preluată de la adresa dumneavoastră și expediată la adresa Companiei Amway.

Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la adresa de email: inforo@amway.com sau la numărul de telefon: +40 37 37 882 32.

 

Date de contact DPD (Pegasus)

 

Date de contact DPD (Pegasus)

 

Date de contact DPD (Pegasus)